Beantwoord

Klantenservice en foutieve vermelding Telefoongids

• 20 June 2012
  • 2 reacties
  • 10902 keer bekeken

Eind mei ben ik verhuisd, maar mijn vermelding in De Telefoongids is helaas niet meeverhuisd. Hoewel zowel het oude als het nieuwe abonnement bij KPN was afgesloten, weigert de klantenservice assistentie bij het oplossen van het probleem en verwijst naar De Telefoongids. De Telefoongids verwijst weer naar de provider.

Kortom: klassiek kastje-muur-verhaal.

Is hier misschien een webcaremedewerker die wél bereid is om te kijken waar het probleem is ontstaan en hoe het kan worden opgelost? Mogelijk is de oorzaak gelegen in het feit dat er een nieuw abonnement is aangemaakt (bij verhuizing gelijk overgestapt van alleen bellen naar 3-in-1) en dat in eerste instantie de naam verkeerd is overgenomen van het oude abonnement en het nieuwe abo op "geheim" in gezet.

icon

Beste antwoord door Iseut 20 June 2012, 16:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Iseut,

Ik wil dit graag voor u nakijken. Kunt u mij in een privébericht uw postcode en huisnummer van zowel het oude als nieuwe adres sturen? Graag met vermelding van uw achternaam. 

Met vriendelijke groet,

Joran

Door voortvarend optreden van webcare lijkt het probleem nu gelokaliseerd en hopelijk is het op korte termijn opgelost. Alvast dank daarvoor!

Reageer