We hebben een vaste telefoon aansluiting aangevraagd.
Natuurlijk kan tegenwoordig alleen een volledig pakket Incl. Interneten Interactieve TV, maar dat is dan maar zo.
Vervelende is dat als deze aansluiting in een verzorgingstehuis zit, je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en de daadwerkelijke aanvraag blijft zweven.
Vele brieven (aanvraag formulieren) zijn verstuurd en tig telefoontjes, waarvan sommige meer dan een uur. zijn er gepleegd. Telefoonaansluiting wordt niet geregeld.
Navraag bij klantenservice geeft alleen als resultaat dat er een notitie wordt gemaakt.
Een klacht indienen lukt nergens. De mensen die je aan de lijn krijgt zeggen dat zij dat niet in behandeling kunnen nemen. Alle andere opties leiden naar: ga maar bellen.
KPN wil in de boeken gewoon geen klachten zien. laat staan dat ze een klacht serieus nemen en er iets als compensatie tegenover stellen.
Ik heb wel een advies voor ze: Hernoem klantenservice naar Klantencontactpunt. Want service kennen ze niet.