Beantwoord

Kosten bellen naar buitenland

  • 18 February 2020
  • 6 reacties
  • 1397 keer bekeken

Ik kom van telfort. En nu heb ik 1 keer gebeld naar mijn collega die een Iers telefoonnummer heeft en er worden nu kosten (0,23) doorberekend. Maar dit zit tegenwoordig toch gewoon in de bundels of is dat anders bij KPN.

 

Charles

icon

Beste antwoord door PeterG 18 February 2020, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Zit niet bij alle abonnementen in de bundel (omdat 'bellen van eigen land naar ander E.U. land’ officieel niet onder de Europese regeling valt; het is een vakantie-regeling, dus als je zelf buiten je landsgrenzen bent).

Zie dit topic.
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/bellen-naar-buitenland-binnen-de-bundel-490325

Oke,

Staat inderdaad in de voorwaarden van de bundel die ik nu gekregen heb. Toch leuk dat duidelijk gemeld wordt als je overgaat

Bij Telfort was dit niet anders. Helaas verwijzen alle linken naar de KPN pagina's.

Reputatie 7
Badge +17

@MacJansen Welkom op ons KPN Forum! Ik zie dat je het antwoord al hebt gekregen van onze community. Helaas worden er kosten in rekening gebracht als van van NL→ EU belt. 
Je zou een EU bundel kunnen aanschaffen t.w.v. €2,99. Hiermee heb je 200MB/min/sms om te besteden binnen de EU. Aangezien ‘het belletje’ €0,23 bedroeg is dit een advies van niks. 
Kan ik iets voor je betekenen in deze of ben je voor nu voorzien van genoeg informatie? :wink:

Tot paar jaar terug kon je gelijk de volgende dag zien wat de belkosten zijn als je naar t buitenland had gebeld. Nu moet je weken wachten op de factuur om dat in te kunnen zien. Klopt dat?

Ja, dat klopt.

@Ruud_1957

Je kan  't redelijk uitrekenen. Binnen Europa is het vanaf de vaste telefoon 23 cent per minuut. Laatste minuut per seconde.