Ik heb ook mijn vaste nummer doorgeschakeld naar mijn mobiel. Een telefoon op de vaste lijn hebben we niet meer in gebruik. Via deze manier zijn we toch nog bereikbaar voor mensen die ons vaste nummer bellen. Maar ik heb een vraag, hoe kan het zo zijn dat er verbruikskosten van het vaste nummer op de factuur staan? Waar komen deze kosten vandaan?
Dat is een hele goede toevoeging @PeterG! @DianneS1977 Als dit het geval is, zou je dan je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken waarom er wel kosten in rekening worden gebracht.
Alleen in ontvangen gesprekken (nummermelder in je telefoon). Echter, met *21 komt het dus niet in de nummermelding van je vaste telefoon terecht. Maar direct in die van je mobiel.
Dan kan je het beste je huistelefoon met vertraging doorschakelen. Ikzelf heb 'm doorgeschakeld "bij niet opnemen en in gesprek" (*61). Daardoor gaat ie eerst thuis over, het nummer wordt dan opgeslagen op de nummermelder, en gaat dan door naar de mobiel. Via MijnKPN heb ik ingesteld dat mijn telefoon thuis 1 X overgaat, dus ze gaan heel snel naar de mobiel.
Thuis kan ik dan toch zien wie er via het huisnummer heeft gebeld.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.