Vraag

Kosten na bellen 1888

  • 21 January 2021
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik werd via mijn factuur van 20-01-2021 getrakteerd op een rekening voor het gebruik van servicenummer 1888. Ik schrok van het bedrag. Om het even in perspectief te zetten: ik ben een AOW-er en ontvang dit jaar ongeveer 15,00 euro meer dan vorige maanden. Het bedrag van de kosten voor 7 minuten is al de helft van mijn AOW verhoging!!  Tja, hier moet ik natuurlijk iets mee. U merkten wel.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Beschouw het als leergeld en bekijk het positief dat je  inderdaad nooit te oud bent om te leren.

 

De uitdrukking: “u merkten wel” is voor mij wel nieuw dus daar zou wat uitleg leuk zijn.

Nummers die beginnen met 18 en dan nog 2 cijfers dus niet meer kiezen/gebruiken. Die zijn 1 euro per minuut ook met doorverbinden!

En ook nummers die beginnen met 0906 en 0909 niet. Deze kunnen variëren van 10 cent extra tot 2 euro extra per minuut.

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie dat er hier al een poosje niet meer gereageerd is, maar het is inmiddels al even mogelijk om via de MijnKPN app 18xx-nummers te blokkeren op vaste nummers!