kosten nav opzegtermijn

  • 20 juli 2012
  • 1 reactie
  • 10329 keer bekeken

Na jaren lang klant te zijn bij de KPN ( en nog steeds ben voor de TV!?) krijg ik te maken met kosten nav opzegtermijn van onze vaste telefoonaansluiting. Ik wil deze kosten niet betalen en vind dit ook onredelijk. Ik heb nooit voor een vast telefoniecontract oid gekozen of getekend.

Heb contact gezocht met klantenservice, maar deze verwijzen alleen maar naar een brief van november 2010, waarin als je niet reageerde (wij dachten waarschijnlijk dat het reclame was) je automatisch een jaarconract aan je broek hebt! Dit kan toch niet!

Ik vind het erg vervelend om zo'n rekening te krijgen en wordt er onrustig van!

Kan iemand  (het liefste Daan) mij helpen dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Boog25


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste boog25,

Indien u een zakelijke telefoon overeenkomst heeft gehad verwijs ik u naar onderstaande link voor meer informatie. 

Opzeggen Zakelijke Telefonie

Heeft u geen zakelijke overeenkomst gehad kunt u een klacht indienen, meer informatie via onderstaande link:

Klacht Indienen

Met vriendelijke groet,

Cornelis 

Reageer