Welkom op het

KPN Forum

Recent online

kosten opzegging


  • apw
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Na twaalf jaar gebruik te hebben gemaakt van het ISDN abbonement van KPN besloten wij deze in januari op te zeggen.

KPN heeft netjes een brief gestuurd dat alles was geregeld en dat één telefoonnummer door werd verwezen naar de nieuwe aanbieder.

Tot onze verbazing moeten wij nog  abnormale hoge kosten betalen voor een opzegtermijn.

In de algemene voorwaarden die wij bij het aangaan van de overeenkomst hebben ontvangen was de duur van de overeenkomst minimaal een jaar en bij beeindiging van de overeenkomst hadden wij een maand opzeg termijn.

Aangezien wij aan beide voorwaarden voldoen vinden wij de kosten n.a.v. het opzegtermijn absurd hoog en wij zijn ook niet van plan deze te voldoen.

Graag willen wij van KPN zien dat zij deze kosten schrappen en dat de teveel betaalde abbonemntskosten crediteerd.

1 reactie

Reputatie 5

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen_ heeft ontvangen van andere leden.

Badge +7
Beste apw,

Vervelend te horen dat het afscheid van KPN niet loopt zoals gewenst. Ik wil ik het een en ander omtrent de afkoopsom van je contract uitzoeken, om te zien of we je hierin tegemoet kunnen komen. Graag ontvang ik van je het volgende:

- Postcode en huisnummer

- Klantnummer

- E-mailadres

- Nummer van de betreffende eindfactuur

- Contactpersoon

- Bereikbaarheidsnummer

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)