Kosten wegens opzeggen

• 10 juni 2013
  • 2 reacties
  • 5298 keer bekeken

Ben altijd naar tevredenheid klant geweest bij KPN, maar nu komt er echt het stoom uit mijn oren. 

Sinds 1997 heb ik een telefoonabonnenment bij KPN, een particulier abonnement, en sinds 2000 heb ik gebruik gemaakt van ADSL internet van KPN/XS4ALL. Heb zelf per 19 maart mijn abonnementen opgezegd, omdat ik mijn telefoonlijn alleen nog maar gebruikte voor mijn internet. 

Heb al jaren dit abonnement, dus netjes de opzegtermijn van 1 maand aangehouden en dacht dat het zo prima was geregeld.

Maar nu komt het. KPN heeft mijn abonnement eenzijdig overgezet op een zakkelijk abonnement in 2010 of 2011. Schijnbaar is dat dus mogelijk, want heb helemaal geen zaak. Hierdoor heb ik dus geen 1 maand opzegtermijn meer, maar moet ik mijn volledige contract betalen en die schijnt nog door te lopen tot november 2013. Ik moet dus gaan betalen voor niet geleverde diensten. Diefstal? Er is mij tijdens het opzeggen niets verteld over deze opzegtermijn en ik kan het ook niet weten, want ik heb nog nooit een zakkelijk contract gezien of toegezonden gekregen. 

Dit is pure misleiding, lees diefstal. 

Dus dan ga je bellen met KPN en dan wordt je zeer onvriendelijk te woord gestaan. Waardoor je zo boos wordt dat je een berichtje op het forum van KPN neerzet. En waarschijnlijk blijft het niet bij dit forum, want dit **bleep** ik echt niet. Altijd netjes mijn rekeningen op tijd betaalt en dan krijg je dit. Ongelooflijk. 

KPN bedankt! Zal dat ook even keihard gaan roepen op social media. 

Waarom gaan jullie zo met mensen om? Schandalig gewoon. 

:-( 

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste frankh367,

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet blij bent met dit eindfactuur! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je onbewust naar een ander abonnement bent gezet. Mijn excuses voor het ongemak.

Mijn advies is om voor dit probleem een klacht aan te maken. Deze klacht kun je zelf digitaal versturen via onderstaande pagina:
Vraag: Hoe kan ik bezwaar maken tegen de afkoopsom?

Het is ook mogelijk dat ik intern de klacht voor je doorzet. Uiteindelijk betreft het dezelfde afdeling die deze in behandeling neemt. Indien je dit laatste liever hebt, zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin de volgende informatie:

- Wil je graag telefonisch of per e-mail door ons worden benaderd?

- Klantnummer en debiteurennummer van betreffende factuur waarop de kosten zijn berekend
- Postcode en huisnummer, Telefoonnummer & E-mailadres

Met vriendelijke groet,
Tim

Lees net dat mensen gewoon hun geld terug hebben gekregen, maar dan moet je wel heel vriendelijk blijven. Hoe kun je nu vriendelijk blijven als er 400 euro teveel in rekening wordt gebracht? Ik kan niet. Helemaal niet in deze toch al niet beste tijd. 

Reageer