Beantwoord

KPN en snelle communicatie: geen goede match!

  • 23 December 2019
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Om aandacht voor een probleem te vragen moet je eerst bellen, dan krijg je te horen dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben (en dat is al lang) en wordt verzocht om op een ander tijdstip terug te bellen. Helaas, hetzelfde antwoord elke keer, Dan maar een klacht ingediend, binnen 5 dagen kan ik een reactie verwachten. Jawel! Binnen 1 dag een telefoontje, een topprestatie! Hoewel het mij eigenlijk niet goed uitkwam op dat moment besloot ik het gesprek wel te voltooien om tenminste aandacht voor mijn kwestie te krijgen.


Dan mijn probleem zelf: ik ontvang een onjuiste factuur die van mijn rekening geïncasseerd is, maar direct door mij is teruggeboekt. Het betreft abonnementsgeld voor 2 maanden van mijn ruim op tijd opgezegde abonnement. KPN heeft nog een vordering op mij van 2 dagen abonnementsgeld. Dat weet het facturatiesysteem natuurlijk niet van KPN, maar, zo hoor ik van KPN, 2 weken na afloop van die 2 maanden krijg ik het teveel betaalde terug.
Kortom, ik betaal nu een dikke 86 euro en moet vervolgens 10 weken wachten voordat ik ongeveer 83 euro terug krijg. Hoe zot is dit?


Ik wil een correcte factuur betalen (2 dagen abonnement en geen 2 maanden), en indien nodig zal ik ook een eindfactuur betalen. 


Ik voel me richting KPN echter een roepende in de woestijn!
 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 December 2019, 09:59

Bekijk origineel

3 reacties

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik binnen een uur na deze post gebeld werd en de zaken goed werden doorgesproken,

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Roepende. Welkom op het KPN Forum. Wat goed om te lezen dat er inmiddels al telefonisch contact is opgenomen. Het abonnementsgeld wordt altijd vooruit gefactureerd. Wanneer je het abonnement opzegt wordt het gecorrigeerd op de slotfactuur. Ik ga er vanuit dat mijn collega jou hetzelfde heeft verteld. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer