Beantwoord

KPN Thuis vast bellen werkt niet

  • 19 July 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Per 14 juli aangesloten op glasvezel, alleen vast bellen werkt niet, nummer wat ik via KPN heb gekregen, geeft: "nummer niet in gebruik " en ik kan ook niet naar buiten bellen, het lampje bij phone brand ook niet op Experiabox 

Dit in combinatie met V12 box

 

Bij instantie door KPN  monteur gaf hij aan dat V12 niet wilde registreren, dit zou komen door dat Mac adres niet bekend was bij KPN, uiteindelijk heeft monteur adres doorgeven en zou alles goed komen.

Internet en Tv werken wel 

Ik zou ook een sms ter bevestiging moeten krijgen, als experiabox goed gezien word,  maar deze heb ik nog niet ontvangen

 

Kunnen jullie is kijken wat hier mis gaat?

icon

Beste antwoord door Johan Arend 22 July 2020, 10:13

Bekijk origineel

2 reacties

Probleem inmiddels opgelost na bellen met KPN klantenservice, bestelling was niet helemaal goed gegaan en was blijven hangen

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Johan Arend, welkom op het Forum! Fijn om te lezen dat je telefonisch al geholpen bent. Voor dit soort problemen is dat vaak wel wat handiger, op het Forum duurt het namelijk wat langer voordat je antwoord krijgt. Heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen? Dan weet je ons te vinden!

Reageer