kpn toestel Madrid

• 19 september 2011
  • 5 reacties
  • 11047 keer bekeken

Na het vernieuwen van de batterijen heb ik geen nummerweergave en ook geen datum- en tijdsaanduiding (meer). Wanneer ik reset komt er (in het midden van de display) een soort sekonden-teller (0:...). Wie o wie kan mij verder helpen ?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lundius

Welkom op het forum!

Als u de batterijen vervangt, moet de tijd en datum opnieuw worden ingesteld.

Dit is te vinden in de handleiding van het toestel, mocht u op dit moment geen handleiding voor het toestel in uw bezit hebben, verwijs ik u graag naar de onderstaande link voor de handleiding van het Madrid toestel:

Handleiding Madrid

Heeft deze oplossing u geholpen?

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Dit antwoord heeft mij helaas niet geholpen want na het inzetten van nieuwe batterijen (en resetten) verschijnt weliswaar een (fictieve) datum, die helaas niet begint te knipperen wanneer ik  de *-knop heb ingedrukt. In de rechter hoek onder aan de display verschijnt een teken - that's it.

Met vriendelijke groet,

Adriane

Hallo Cornelis,

heb je misschien een "echte" oplossing voor het door mij geschetste probleem ? Het vreemde is, dat de functie nummerweergave bij het tweede toestel - ook een model Madrid - wel normaal werkt.

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +3
Beste Lundius,

Kunt u mij via een privebericht uw contact nummer toesturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Nadat contact met de klant is opgenomen zijn we tot de conclusie gekomen dat een nieuw toestel de beste optie is voor de klant.

Voor klanten met dezelfde problemen adviseren wij via onderstaande link informatie te verkrijgen omtrent Garantie en Conformiteit.

Garantie en Conformiteit

Cornelis

Reageer