Beantwoord

KPN-vaste telefoonlijn werkt niet meer na wijziging

  • 2 December 2022
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

In ‘mijn-KPN’heb ik gisteren mijn ‘gratis-bellen-pakket’ omgezet naar ‘altijd-betaald-bellen-pakket’.

Vandaag blijkt dat mijn vaste telefoonlijn geheel niet meer bruikbaar is.

Mogelijk is er iets misgegaan bij het omzetten.

Vraag: Hoe kan ik dit weer herstellen ?

icon

Beste antwoord door Buxus 3 December 2022, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Buxus . Welkom op het forum.

Wat merkwaardig! Heb je ook een bevestiging van die wijziging gehad? Zo ja, wat staat er in die mail?

Wat gebeurt er als jij iemand probeert te bellen? Wat hoor je? En heb je het modem en het basisstation al even kort van het stroom gehad?

De snelste hulp krijg je trouwens via 0800 0402. 

Hallo Erwin,

Dank voor je snelle reactie met goed advies.

Ik heb het opgegeven nummer gebeld. En blijkt dat ik in ‘mijn KPN’ een foutieve pakketwijzigingskeuze heb gemaakt.

De man van de KPN-service beloofde het probleem snel te verhelpen.

Én dat was inderdaad SNEL hersteld. Ik kan weer ‘vast’ bellen én gebeld worden.

Nogmaals hartelijk dank voor je ‘snelle’ reactie.