Beantwoord

KPN verwijderd onterecht mijn telefoon

  • 14 oktober 2011
  • 4 reacties
  • 11075 keer bekeken

Hallo Forum

Ik had internet+bellen
31-8-2011 vraag ik een update aan voor sneller internet en mogelijk interactieve TV , alle 2 was mogelijk ik heb geen woord gesproken over mijn telefoon .
Tot mijn verbazing trekt KPN mijn telefoonlijn er uit zodat ik niet meer met mijn vaste telefoon kan bellen .
Vanaf dat moment slaagt KPN er niet in om mijn vaste telefoonlijn terug te plaatsen .
Na een tijdje krijg ik de melding dat KPN een tijdelijke nummer aan mij heeft toegewezen die naderhand weer zou worden verwijderd wanneer mijn eigen nummer het weer zou doen .
U raad het al zelfs het tijdelijke nummer doet het niet , dus mijn update voor sneller intetnet en interactieve TV kon ook niet worden geactiveerd .
Toen werd besloten om een monteur langs te sturen die in de centrale een en ander zou controleren .
Nadat deze monteur een fout had hersteld probeerde hij mij te bellen , u raad het al ook dit lukte niet .
Dus de monteur is bij mij aan huis geweest en een reparatie uitgevoerd in het KPN gedeelte zodat ik weer kon bellen .

Even een uitleg hoe ik op dat moment mijn internet en interactieve TV is aangesloten .
Deze komen binnen via de meterkast en is daar aangesloten op een RODE en BLAUWE draad.
Mijn telefoon is toen aangesloten in mijn meterkast op een WITTE en ORANJE draad omdat bellen via mijn Experiabox niet werkte .

Ik was toen een gelukkig mens omdat ik weer kon bellen en gebeld worden met mijn vaste telefoon .
Dit is van korte duur geweest (1 1/2 week) want mijn telefoon ligt er al weer uit .

Ik ben inmiddels door het vele bellen met mijn mobiel naar KPN al meer als € 100,- lichter .

Weet iemand een oplossing .

Henk

icon

Beste antwoord door henkdew 21 oktober 2011, 23:22

Hallo Forum leden

KPN heeft vandaag mijn telefoonlijn hersteld .

Het bleek een stukje software te zijn in de centrale wat niet helemaal lekker liep , waardoor het porteren niet werd afgerond en halverwege bleef hangen .

Nu maar hopen dat hij het blijft doen .

Voor wat mij betreft kan er op deze draad een slotje .

Ik zou graag zien dat veel andere mensen ook hun oplossingen plaatsen .

Henk

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Als ik het zo lees heeft KPN je internet en TV op ader 1 geplaatst en je vaste telefoon lijn op ader 2.

Je hoort internet plus bellen en ITV  te hebben he het alles in 1 pakket? Want in dat geval moet er een telefoon aan je EB zijn toegewezen.

Dit is eigelijk iets wat KPN Klantenreacties moet oppakken.

Robin_gw

Als ik de telefoon aansluit op mijn vorige of de nieuwe EB dan hoor ik een ingesprek toon .

Wanneer ik mijn nummer bel met een mobiel dan krijg ik te horen dat het nummer niet berijkbaar is .

Ik weet dat mijn internet+bellen en interactieve tv via 1 aansluiting moet binnen komen .

Dit is tot op heden niet mogelijk , daarom had de KPN monteur mij aangesloten op op een andere lijn zodat ik weer kon bellen maar KPN heeft die lijn na 1 1/2 week weer afgesloten dus ik kan weer niet bellen .

KPN doet er heel moelijk over om mijn telefoon weer aan te sluiten .

Mijn rekeningen worden automatisch voldaan dus daar kan het ook niet aan liggen .

In mijn ogen pleegt KPN cotractbreuk en zou alle zijlen moeten bijzetten om de boel te klaren , maar ik ben misschien te klein voor KPN .

Henk

Reputatie 4
Badge +1
Dit is iets wat KPN KlantenReacties moet oppakken zodat het uitgezocht kan worden dit is ook niet iets waarbij het forum kan helpen.

Hallo Forum leden

KPN heeft vandaag mijn telefoonlijn hersteld .

Het bleek een stukje software te zijn in de centrale wat niet helemaal lekker liep , waardoor het porteren niet werd afgerond en halverwege bleef hangen .

Nu maar hopen dat hij het blijft doen .

Voor wat mij betreft kan er op deze draad een slotje .

Ik zou graag zien dat veel andere mensen ook hun oplossingen plaatsen .

Henk

Reageer