Beantwoord

kpn zakelijk versus belbudget

  • 16 September 2020
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Wij, een kleine VvE van 8 appartementen betalen op dit moment een abonnement van €75,02 aan kpn voor een telefoon in de lift die NOOIT gebruikt wordt. Dit, omdat een VvE voor de KPN een zakelijke klant is. Waarom??

Een belbudget abonnement kost slecht €12,-, dat scheelt dus mooi €756,24 per jaar.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 September 2020, 21:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als de telefoon in de lift het niet doet, hoe snel is de monteur er dan? Hoe snel wilt u dat er een monteur komt? Als bij de Belbudget abo de telefoon het een keer niet doet, dan kan het misschien zomaar gebeuren dat het 3 of 4 dagen duurt voordat je een monteur ziet. Is dat acceptabel? Dat zijn wel zaken die je moet onderzoeken. Bij een telefoon in een lift hoort een zekere mate van betrouwbaarheid. Daar betaal je voor.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @MarGe0312 en welkom op het forum! Ik zie dat je al antwoord van @Nick83 hebt gehad, hier sluit ik me bij aan.

Daarnaast kun je het beste op het zakelijke forum terecht indien het om een zakelijk abonnement gaat. Zij kunnen je meer informatie geven wat betreft waarom het hier om een zakelijk abonnement gaat en wellicht meedenken wat betreft de kosten voor de telefoon in de lift. 

Reageer