Beantwoord

Lijn bezet, geen beltoon

  • 9 August 2019
  • 12 reacties
  • 3962 keer bekeken

Heb ook het probleem lijn bezet .Heb alles al uitgebreid gedaan .via Kpn .alles was oke .ze hebben de experia box ook opnieuw opgestart .Daar ligt het niet aan .Maar lijn bezet .zie ik in de knop onder wissen staan .Telefoon gaat niet over .Help me .

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Madeliefje 13 August 2019, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Wie kan mij helpen .kpn heeft het zo goed gedaan .maar lijn bezet blijf .geen oproepgeluid.help
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Madeliefje Dat is knap vervelend. Kun je me iets meer vertellen? Ervaar je dit als je zelf belt of als je gebeld wordt? Of allebei? Heb je de aansluiting zelf al gecontroleerd, in de zin dat je bekabeling en het aansluitpunt bij langs bent gelopen? En wat voor een soort toestel heb je? Heb je deze ook al gecheckt?
Heb een Beocom2500.
Heb eigenlijk alles al naar gelopen .Kpn Ziet geen Probleem .Alles aan gedaan .Maar blijft aangeven Lijn Bezet .word je moedeloos van op deze leeftijd Sorry
Moet toch kunnen dat jullie mij kunnen helpen
Wil zo gaag een lijn die doorgeeft dat ik gebeld word .Met een beltoon
vind dit zo erg .waarom lukt dit niet
lijn blijft bezet .Lampje blijft snel Flikkeren .Een toestel al boven verwijderd .nog steeds niets
Hmm. Om een storing in je telefoontoestel uit te sluiten trek deze eens uit de groene telefoonaansluiting van je Experiabox.
En bel met je mobiel nu eens naar je huisnummer. Hoor je dan wel de "overgangstoon" of is het nog steeds de "bezettoon"?
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb toch een vermoeden dat het aan je toestel ligt, Madeliefje. Als ik die hier opzoek zie ik dat deze sinds 2004 al niet meer geproduceerd wordt. Als jij het toestel ook al zo lang of langer hebt is het goed mogelijk dat er iets kapot is gegaan. Je geeft ook aan dat er een lampje knippert. Welke is dat? Op je toestel, of op de Experia Box?

Ik kijk dit ook graag hier verder voor je na. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan meet ik het door en gaan we verder kijken.
Dank je wel .Als ik hier verder word Geholpen .Het ligt bij de Inkomende gesprekken .Daar krijg ik geen Beltoon op .Ik kan wel zelf bellen .Mijn Belsignaal En volume staan wel aan .Op het Display zie ik ook wie er gebeld heeft Nu komt het .Heb even een testje gedaan .Als ik het binnenkomend indicatie op de Display het nummer zie .Zonder belsignaal .En ik pak de hoorn op .Heb ik wel de beller aan de Telefoon.
En onder Wissen staat nog Lijn bezet.
Het lampje wat knippert is van de Batterijen.Doe het ook als de telefoon uit de aansluiting is .
Heb het ook met de Gigaset geprobeerd .Ligt het niet aan deze telefoon Toch .
Het signaal Inkomende .gesprekken dat Ik niet krijg .
Jullie zullen me een Wanhopig mens vinden .Sorry .
Maar mooi dat er mensen zijn die je willen helpen .Dankje wel .
Aha. Dank je voor het testen. Nu zijn we al een stuk verder. Het is de bel van je telefoon die niet over gaat.

die meldingen op je telefoon is een probleem van je telefoon zelf (oud beestje), zie laatste alinea.

Maar dat de bel niet overgaat is een probleem van het modem! ( @Erik_ ). Die geeft de 'belspanning' dan niet af.

Welke Experiabox heb je momenteel? Die komt (kwam) vooral 'vaker' voor met de v8.

Mogelijke oplossing (vd mod)
Poortwissel; tel van phone 1 naar 2 omzetten (als de mod dat doet moet jij ook het stekkertje van 1 naar 2 doen)
Experiabox omruilen (aan te bevelen bij ouder type)

Wat je storingen in je telefoontoestel betreft, kan kpn niets aan doen helaas. Mogelijk toch ander toestel kopen/gebruiken.
En onder Wissen staat nog Lijn bezet.
Het lampje wat knippert is van de Batterijen
Beste Mensen van het Forum .
Mag ik dank je wel zeggen .Dat jullie mij zo goed hebben proberen te helpen .
Waardeer ik zeer .Heb toch maar de hulp ingeroepen van KPN .
Ze hebben alles gecontroleerd .Blijkt dat het ook aan de Experiabox zal liggen .
Morgen word die omgeruild.Moet wel een compliment geven aan de Medewerker die zoveel moeite heeft genomen om het te Controleren .Zeer dankbaar ben ik hiervoor .
Iedereen Trouwens.Hopelijk gaat het goed komen .👍👍👌
Ja is goed Gekomen .Niewe Experia gekregen .DANK JE WEL Iedereen .toppy .Zo mooi van Jullie
.Lag niet aan de telefoon .Maar bij het Modum .
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te horen dat het met een nieuwe Experia Box opgelost is, Madeliefje!