Beantwoord

Lopend gesprek doorverbinden

• 17 juli 2018
  • 5 reacties
  • 557 keer bekeken

ik heb een alles in 1 pakket en is het mogelijk om een lopend gesprek van de vaste lijn door te verbinden naar een andere vaste of mobiele bestemming? Krijg het maar niet voor elkaar
icon

Beste antwoord door PeterG 17 juli 2018, 11:49

Nee, dat kan niet. Een gesprek wat binnenkomt op jouw vaste lijn kan niet naar een ander telefoonnummer worden 'doorverbonden'. Alleen naar een ander (dect)toestel op dezelfde vaste lijn, want die heeft hetzelfde tel.nummer.

Krijg het maar niet voor elkaarVia een zakelijk abonnement zijn hier wel mogelijkheden voor maar dat kost een paar centen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Nee, dat kan niet. Een gesprek wat binnenkomt op jouw vaste lijn kan niet naar een ander telefoonnummer worden 'doorverbonden'. Alleen naar een ander (dect)toestel op dezelfde vaste lijn, want die heeft hetzelfde tel.nummer.

Krijg het maar niet voor elkaarVia een zakelijk abonnement zijn hier wel mogelijkheden voor maar dat kost een paar centen.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Equin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Helaas kan je tijdens een lopend gesprek niet doorverbinden, je kan wel instellen dat het direct (voordat je opneemt) doorverbonden wordt naar een ander (06) nummer of voicemail. Maar tijdens het gesprek zelf is die optie er niet, particulier. Zoals Peter aangeeft hebben we wel wat meer opties bij onze zakelijke producten. Bijvoorbeeld de optie receptie software Dat is echter alleen aantrekkelijk wanneer het echt om een bedrijf gaat.
Bedankt Susan,
Ik heb geen bedrijf en de zakelijke producten is financieel gezien geen interessante optie.
Ik zal naar iets anders moeten uitwijken
Reputatie 7
Als je je direct op je mobiel laat bellen kun je al bellend óveral naar toe ;)

Op mijn "vaste" nummer zit geen toestel; die is doorgeschakeld naar de mobiel. Dank zij "KPN Compleet" zijn de doorgeschakelde kosten ook € 0.
Dus als iemand naar vast belt komt ie op m'n mobiel. En dan heb je letterlijk een lopend 😉 gesprek.
😂

Reageer