Beantwoord

Lopende factuur en -gesprekskosten inzien

• 11 januari 2016
  • 2 reacties
  • 441 keer bekeken

Ook ik kan nog steeds mijn lopende gesprekskosten niet inzien. Heb daar een jaar geleden al melding van gemaakt. Maar helaas..........

Bij mij staat niet bij verbruiksgegevens......lopende gesprekskosten.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Cindy_ 12 januari 2016, 18:17

; welkom op het forum van KPN. Het is bij je vaste abonnement inderdaad niet mogelijk om je lopende gesprekskosten in te zien. Deze kun je inzien zodra ze gefactureerd zijn. Het staat niet op de planning dat dit (binnenkort) inzichtelijk wordt gemaakt in MijnKPN. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN. Het is bij je vaste abonnement inderdaad niet mogelijk om je lopende gesprekskosten in te zien. Deze kun je inzien zodra ze gefactureerd zijn. Het staat niet op de planning dat dit (binnenkort) inzichtelijk wordt gemaakt in MijnKPN. 

Cindy_ schreef op 12 jan '16 om 18:17u
@Whoopi1; welkom op het forum van KPN. Het is bij je vaste abonnement inderdaad niet mogelijk om je lopende gesprekskosten in te zien. Deze kun je inzien zodra ze gefactureerd zijn. Het staat niet op de planning dat dit (binnenkort) inzichtelijk wordt gemaakt in MijnKPN. 

Was jaren geleden anders wel zo dat continu je lopende gesprekskosten kon inzien bij een vast abonnement. Maar van de ene op de andere dag hebben jullie het veranderd.

Reageer