Beantwoord

Lukt niet om vraag te stellen via 0800 0402

• 24 juli 2021
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen hulp te krijgen via klantenservice 0800 0402. Ik krijg geen keuze menu maar de verbinding wordt verbroken na het inspreken van mijn vraag en het antwoord dat ik doorverbonden wordt met een medewerker.

Daarna ontvang ik dan een sms van KPN dat ik de volgende keer niet meer in de wacht hoef te staan met een KPN id (ik ben klant en heb een KPN ID)

Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Shyrin_ 24 juli 2021, 10:38

Goedemorgen @Wijnhuis! Heel irritant als je zo vastloopt!

Hallo @Wijnhuis ,

De truc is dat je moet Inspreken:: 

Ik wil een medewerker spreken

Succes !

Ook al spreek je dit in, dan wordt er alsnog gevraagd om je vraag in te spreken: op basis daarvan wordt je doorverbonden naar de juiste medewerker/ afdeling. 

Ik ben benieuwd op welke tijdstippen je met ons gebeld hebt en welke vraag je ingesproken hebt, @Wijnhuis? Dan test ik het ook even!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Wijnhuis ,

Succes !

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

(Zowel de telefoon als de chat zijn vandaag bereikbaar tot 17.00 en dan pas maandag weer vanaf 8.00) 

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @Wijnhuis! Heel irritant als je zo vastloopt!

Hallo @Wijnhuis ,

Succes !

Ook al spreek je dit in, dan wordt er alsnog gevraagd om je vraag in te spreken: op basis daarvan wordt je doorverbonden naar de juiste medewerker/ afdeling. 

Ik ben benieuwd op welke tijdstippen je met ons gebeld hebt en welke vraag je ingesproken hebt, @Wijnhuis? Dan test ik het ook even!

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Wijnhuis ,

Succes !

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

(Zowel de telefoon als de chat zijn vandaag bereikbaar tot 17.00 en dan pas maandag weer vanaf 8.00) 

@Wijnhuis 

Is het nog gelukt na het inspreken van een boodschap? 

Reageer