Beantwoord

Meerdere telefoons op een vaste lijn zonder experiabox

  • 20 September 2019
  • 7 reacties
  • 497 keer bekeken

Hier thuis hebben we één vaste lijn en geen experiabox. Gewoon ouderwets als vroeger.

Wij gebruiken nu twee Gigaset telefoons waarvan er 1 aan de vaste lijn zit. Nu moet er eigenlijk een telefoon bij. En deze moet op een vaste lijn.
Nu weet ik van vroeger dat de vaste lijn een aansluitwaarde had van 5. De totale hoeveelheid stroom die de lijn kan leveren. En een telefoon zou een aansluitwaarde van 1,5 hebben.

Kloppen die waarden ook tegenwoordig ook nog? Want dan is een uitbreiding geen probleem.

Henk
icon

Beste antwoord door wjb 20 September 2019, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Waarom gebruik je niet een DECT set met meerdere toestellen?
We hebben al DECT telefoons. Dit gaat over een extra toestel voor noodalarmering en dat werkt op een vaste lijn.

Henk
We hebben al DECT telefoons. Dit gaat over een extra toestel voor noodalarmering en dat werkt op een vaste lijn.

Henk

Hallo @HenkNL , ik zou zeggen, sluit dat toestel er gewoon bij aan, bel met je mobiel naar je huisnummer en als alle telefoons rinkelen werkt het goed.
Reputatie 7
We hebben al DECT telefoons. Dit gaat over een extra toestel voor noodalarmering en dat werkt op een vaste lijn.
Als die DECT telefoons maar één basis station hebben en daar ga ik eigenlijk wel vanuit, dan sluit je dus feitelijk pas een tweede telefoon aan op die lijn. Dat mag geen enkel probleem zijn.
Alleen jammer dat de noodtelefoon dan geen voorrang heeft, zoals dat bij een alarm installatie wel het geval is.
Gaat het om een profoon telefoon "toevallig" ?
Ik ga het uitproberen !

Henk
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Henk, welkom op het forum.

Ik zie dat je al goed bent geholpen. Laat ons vooral weten hoe dit afloopt.