Beantwoord

Mijn eigen mobiele nummer staat op mijn factuuroverzicht van vast bellen!?

  • 19 October 2019
  • 7 reacties
  • 178 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, toevallig viel mijn oog op mijn eigen mobiele nummer op het overzicht van mijn factuur van KPN. Ik zou dus vanaf mijn vaste telefoonaansluiting naar mijn mobiele nummer hebben gebeld.

Mijn vaste telefoon staat in mijn kantoorruimte op een ander adres dan mijn priveadres, dus niet thuis.

Er is zelf op een datum dat ik op vakantie was met deze vaste telefoon naar mijn mobiel gebeld! Heel raar allemaal..en soms gesprekken van meer dan 5 minuten..

De klantenservice zegt dat ze er niks aan kunnen doen, alleen maar een klacht indienen via de website.

Dit heb ik gedaan en ben benieuwd wat daar uitkomt!

icon

Beste antwoord door RBxx 19 October 2019, 10:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Staat het vaste nummer misschien doorgeschakeld (bij niet opnemen) naar het mobiele nummer? Doorschakelen aanzetten is gratis maar er worden wel gesprekskosten in rekening gebracht.

Hallo Ruud, ja je hebt helemaal gelijk, de vaste lijn wordt inderdaad doorgeschakeld naar mijn mobiel.

Stom van me, helemaal niet bij stilgestaan..

Bedankt voor de tip!

Reputatie 7

Hoi, welkom bij ons op het forum! Bij het lezen van je startbericht was mijn eerste gedachte ook al snel een doorschakeling, net als Ruud. Dat was het ook blijkbaar, fijn dat het daarmee duidelijk werd :slight_smile:

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Hoi, welkom bij ons op het forum! Bij het lezen van je startbericht was mijn eerste gedachte ook al snel een doorschakeling, net als Ruud. Dat was het ook blijkbaar, fijn dat het daarmee duidelijk werd :slight_smile:

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Hallo Jasper, omdat mijn vraag nu beantwoord is wil ik mijn profiel van dit forum verwijderen, hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +28

Dat kunnen wij voor je regelen, doe ik direct na dit bericht (zodat je nog een laatste mail krijgt) :slight_smile:

Joran, kun je dit profiel ook verwijderen? Ik moest steeds opnieuw inloggen en een andere gebruikersnaam kiezen voordat ik kon antwoorden..dus graag dit profiel ook verwijderen.

 

Reputatie 7
Badge +28

Kan ik :slight_smile:

Reageer