Beantwoord

Mijn vaste telefoon lijkt steeds in gesprek te zijn

  • 26 February 2013
  • 16 reacties
  • 57191 keer bekeken

Mijn vaste telefoon lijkt steeds in gesprek te zijn, ook al wordt deze niet gebruikt. Ook als ik zelf met m'n vaste nummer een ander nummer wil bellen krijg ik een in gesprek toon

icon

Beste antwoord door YokeRhee 30 May 2016, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Jolin,

Heb je de Experia Box al een keer opnieuw opgestart? Ik raad je aan deze zeker een minuut stroomloos te maken.

Mocht dit niet werken, is het de bedoeling dat de Experia Box een harde reset krijgt. Dit doe je m.b.v. het 'reset' knopje op de Experia Box. Deze druk je enkele seconden in, totdat alleen het powerlampje nog brand (deze wordt in de meeste gevallen rood). Daarna laat je de Box met rust zodat deze opnieuw kan opstarten. Na circa 10 minuten kan je testen of de telefonie weer werkt.

Als beide suggesties niet werken ontvang ik graag je postcode, huisnummer en het telefoonnummer in een privébericht. Ik ga dan voor je kijken wat het probleem veroorzaakt.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Badge
En bij ons is nu precies het zelfde

Reputatie 5
Badge +11
Dag DavidMeyer,

Het is niet fijn om niet bereikbaar te zijn. Ik wil ook jou daarom vragen eerst het advies van mijn collega Liesbeth op te volgen. Mocht het daarmee niet verholpen zijn kun je mij in een privébericht je contractnaam, postcode en huisnummer sturen. Dan zal ik nagaan of er misschien meer aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Badge
Dag Raul,

We hebben al gebeld en morgen krijgen we een nieuwe modem.

Met vriendelijke groet,

David.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo David,

Goed te horen dat er snel actie is ondernomen. Ik hoor na het weekend graag van je of het probleem daarmee is opgelost. Ik wens je een heel fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Raul.

Ook mijn telefoon is in gesprek. Heb al van alles geprobeerd, batterijen gewisseld en 10 minuten van de voeding gehaald. Niets werkt.

Reputatie 7
Badge +28
Dag Mik,

Vervelend! Maak je gebruik van een Internet+Bellen of Alles-in-1 aansluiting? Of van een analoge telefoonlijn? Kun je in de eerste twee gevallen de Experiabox stroomloos maken en het na opnieuw opstarten nogmaals proberen? Geeft het display van je telefoon nog iets anders aan dan normaal?

Met vriendelijke groet,

Joran

Hallo Joran,

Ikmaak gebruik van een analoge lijn. Ik heb inmiddels een medewerker van KPN gesproken. Er blijkt een storing in de lijn te zitten. Morgenochtend komt er een monteur langs.

groet,

Mirjam

Ik heb hetzelfde probleem!!  Analoge lijn.

Wat nu?

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Jolin,

welkom op ons forum! Heb je de bovenstaande stappen van mijn collega Liesbeth al gevolgd? Mocht dat niet helpen ontvang ik graag je postcode, huisnummer en het telefoonnummer in een privébericht. Ik ga dan voor je kijken wat het probleem veroorzaakt.

 

Met vriendelijke groet,

Raul.

Jolin schreef op 26 feb '13 om 20:16u
Mijn vaste telefoon lijkt steeds in gesprek te zijn, ook al wordt deze niet gebruikt. Ook als ik zelf met m'n vaste nummer een ander nummer wil bellen krijg ik een in gesprek toon

 
Eerst even controleren of de batterijen niet leeg zijn, dat is vaak het geval.

Vaste telfoon steeds in geprek, kan niet bellen en als ik gebeld wordt, krijg ik steeds de voicemail. HELP!!!

@Klaossie 

Er is momenteel een storing met vast bellen.

Er is nu ook een topic over. 

 

Batterijen zijn niet leeg. Ik heb een Fritzbox, ik ben bang dat de oorzaak de installatie van glasvezel is. bel weinig met de vaste telefoon. 

Batterijen zijn niet leeg. Ik heb een Fritzbox, ik ben bang dat de oorzaak de installatie van glasvezel is. bel weinig met de vaste telefoon. 

Hallo @Cloudje , staat je nummer wel als actief geregistreerd binnen je router?

 

zojuist medewerker aan de telefoon gehad, niet gelukt met eerste pogingen. Probleem wordt aangepast. dank voor het meedenken. ik log hierbij uit.Â