Mijn moeder van 95 jaar is afhankelijk van de telefoon aansluiting waar ook een alarmcentrale is aangesloten voor hulpverleners. Ze woont alleen, derhalve is de telefoon zo belangrijk.
Gisteren zijn er werkzaamheden verricht in de telefoon centrale, en daarna werkte de telefoon niet meer. Ik heb kpn klanten service hier over gebeld. De man die ik aan de telefoon had vond het incident erg vervelend, en gaf aan dat het aan de klant van kpn is om een storing te melden. Vraag: hoe moet een vrouw van 95 kpn bellen als de telefoon het niet doet?
De service en kwaliteitscontrole schiet hier in uw organisatie ernstig tekort!
Gelukkig is er vannacht niets fout gegaan met de alarmmelding.
Ik ben voor mijn moeder aan de slag gegaan om het probleem bij kpn te melden en te laten herstellen. Dit heeft bij mij zeker een zeer bittere nasmaak opgeleverd, temeer omdat de klanten service niet verder komt dan excuses.
Jullie zouden iets moeten doen aan verbetering van de service en de kwaliteit van het werk van de monteurs