Beantwoord

Mogelijkheden om van die bellers af te komen

  • 18 April 2019
  • 7 reacties
  • 1075 keer bekeken

Badge +12
Zoals meerdere mensen krijg ik steeds meer last van ongewenste bellers. Waarschijnlijk microsoft-oplichting dus ik neem nooit op. Het begint me echter wel zwaar te irriteren dat dit meerdere malen per dag gebeurt. Ik heb al een melding gedaan aan KPN maar die kunnen er ook weinig aan doen ben ik bang.

Vraag is: wat kan ik er aan doen? NIet opnemen natuurlijk maar de overlast blijft dan bestaan. Ik heb nu Internet en TV inclusief vast bellen en ben KPN Compleet. Wat voor gevolgen heeft het als ik vaste telefonie laat vallen? Ben ik dan bepaalde voordelen kwijt? Ik kan dit in MijnKPN niet echt vinden namelijk.
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 April 2019, 10:54

Bekijk origineel

7 reacties

Het Bel me niet register hoewel dat ook niet altijd waterdicht lijkt te zijn.
Net als de andere registers waar ik persoonlijk ook weer moeite mee heb een Telefoon nummer moet genoeg zijn niet alle andere gegevens die ze willen hebben.

Bellen is afhankelijk van je abonnement een extra optie.
Bij recente abonnementen kan je dat dus uit zetten en zou dat zover ik dit terug vind geen gevolgen voor het Compleet zijn hebben.

Heb je nog een 'echt' alles in één abonnement dan zal je naar alle waarschijnlijkheid een nieuw abonnement moeten afsluiten dus het product Internet en TV afnemen.
Badge +12
Het Bel me niet register hoewel dat ook niet altijd waterdicht lijkt te zijn.
Net als de andere registers waar ik persoonlijk ook weer moeite mee heb een Telefoon nummer moet genoeg zijn niet alle andere gegevens die ze willen hebben.

Bellen is afhankelijk van je abonnement een extra optie.
Bij recente abonnementen kan je dat dus uit zetten en zou dat zover ik dit terug vind geen gevolgen voor het Compleet zijn hebben.

Heb je nog een 'echt' alles in één abonnement dan zal je naar alle waarschijnlijkheid een nieuw abonnement moeten afsluiten dus het product Internet en TV afnemen.


Ik heb een recent contract (begin april geloof ik) Internet en TV. Dan zou ik het dus uit kunnen zetten zonder gevolgen begrijp ik..
Badge +12
Ik heb even op de chat gezeten met KPN. Ik het het laten vallen zonder consequenties. Dat is dus het overwegen waard.

Nu nog nadenken of ik sowieso bij KPN wil blijven: meer betalen voor veel minder gaat er bij mij niet in...
Dat is weer een heel ander dillema sterkte iets lastiger te besluiten dan alleen de telefoon laten vallen.
Het lijkt er op dat dit toch ook wel binnen de huidige bedrijfsvoering past. Je wordt bijna naar externe voip providers gestuurd met de huidige prijzen voor vaste telefonie.
Badge +12
Dat is weer een heel ander dillema sterkte iets lastiger te besluiten dan alleen de telefoon laten vallen.
Het lijkt er op dat dit toch ook wel binnen de huidige bedrijfsvoering past. Je wordt bijna naar externe voip providers gestuurd met de huidige prijzen voor vaste telefonie.


Die overweging is er inderdaad..maar het gaat bij mij echt alleen om bereikbaarheid. Ik bel zelf nooit vast.
Het is jammer dat kpn het vast bellen niet ontwikkeld.
Kosten zijn hoog en er is geen enkele extra functionaliteit.

Dit schreef ik er al eerder over :
nummers blokkeren met oud "modem"
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/nummers-blokkeren-met-oud-modem-442436
Het is jammer dat kpn het vast bellen niet ontwikkeld.
Kosten zijn hoog en er is geen enkele extra functionaliteit.

Dit schreef ik er al eerder over :
nummers blokkeren met oud "modem"
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/nummers-blokkeren-met-oud-modem-442436

En dat voor een bedrijf dat zijn oorsprong een bestaan aan telefonie heeft te danken.

Reageer