Beantwoord

Na installatie glasvezel werkt nummerherkenning niet meer

  • 29 June 2022
  • 43 reacties
  • 458 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Bij mijn moeder hebben ze glasvezel geinstalleerd. Nu kan ze op haar vaste telefoon geen nummer herkenning meer zien. We hebben meerdere malen met helpdesk gebeld maar we worden er iedere keer uit gegooid. Een medewerker zei nog ik zie uw nummer en als ik u kwijt ben dan ben ik u terug… dat is nu een week geleden.

Ik ben zelf geen KPN gebruiker, maar ik kan nergens vinden waar ik een klacht in kan dienen. Of waar ze wel netjes met haar probleem geholpen gaat worden.

En ja modem van de stroom afhalen hebben we al geprobeerd. En nee ze maakt geen gebruik van internet

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 20 July 2022, 08:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

43 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Marcel Hermanns en welkom hier op ons forum!

Wij helpen je vanaf hier met alle liefde verder om dit probleem te tackelen zodat je moeder straks weer kan zien wie haar belt. Daarom wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen zodat ik eens mee kan gaan kijken. En zou je een seintje kunnen geven zodra je je profiel hebt ingevuld? Alvast bedankt :)

Reputatie 2
Badge

Hallo

als ik het formulier invul dan lijkt het alsof ik klant ben, klopt dat? 

Hallo

als ik het formulier invul dan lijkt het alsof ik klant ben, klopt dat? 

Hallo @Marcel Hermanns in het privédeel van je profiel geef je de gegevens van je moeder in, NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN, het betreffende telefoonnummer waar het om gaat, dan kan de moderator verder kijken, alleen zij kunnen dat zien, andere forumleden niet.

 

Reputatie 2
Badge

ok top. Zal haar morgen om de gegevens vragen.

Reputatie 7
Badge +12

ok top. Zal haar morgen om de gegevens vragen.

Graag! En kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik voor jullie aan de slag.

Reputatie 2
Badge

Hallo

 

ik heb formulier ingevuld. Ik hoop dat het zo duidelijk is. En dat jullie haar (eindelijk) kunnen helpen.

Marcel

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @Marcel Hermanns , ik mis alleen nog het huisnummer! Je hebt nu bij het huisnummer het telefoonnummer van je moeder ingevuld, als je dat nog aan kunt passen naar het huisnummer dan kan ik hiermee aan de slag gaan.

Reputatie 2
Badge

aangepast

Reputatie 7
Badge +12

aangepast

Dankjewel!

Kun jij nog aangeven welk type telefoontoestel je moeder in gebruik heeft?

Reputatie 2
Badge

Arizona 810 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het toestel al eens gereset? 

https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/monteurskosten-omdat-nummerweergave-niet-werkte-na-installeren-vervangend-modem-box12-550695

 

Reputatie 2
Badge

Ja, die tip was al gegeven

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Marcel Hermanns, ik heb net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst met het verzoek om hier dieper in te duiken. Het kan zijn dat ze nog proberen om even contact met jou te zoeken alleen heb ik geen 06 nummer van je. Zou je die nog toe kunnen voegen aan je forumprofiel?

Reputatie 2
Badge

ok gedaan. 

 

Reputatie 2
Badge

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Reputatie 7
Badge +12

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Ik hoop uiteraard niet te lang en zal dit zelf ook in de gaten houden @Marcel Hermanns .

Reputatie 7
Badge +12

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Kan ik je deze week even bellen inzake deze kwestie @Marcel Hermanns?

Reputatie 2
Badge

Hallo

dat kan aankomende maandag.

 

Marcel

Reputatie 7
Badge +12

Hallo

dat kan aankomende maandag.

 

Marcel

Top, ik heb het in mijn agenda gezet en je kunt maandagmiddag een belletje van mij verwachten @Marcel Hermanns!

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor je tijd aan de telefoon @Marcel Hermanns :)
Zoals afgesproken, heb ik andere Experia Box voor je moeder aangevraagd en ik zie jullie bevindingen met grote belangstelling tegemoet! 

Reputatie 2
Badge

Hallo

 

gaat de nieuwe box vandaag ook aankomen op afgesproken punt? Of moet ik echt wachten tot ik een sms heb ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Marcel Hermanns, ik ben het meteen even voor je na gaan kijken en het nieuwe modem ligt morgen (27 juli) klaar bij de het afgesproken servicepunt (Primera)! 

Reputatie 2
Badge

Top; sms bericht komt net binnen. Nu moet ik wel weer een doosje gaan organiseren om in te stoppen. ik heb het er maar druk mee.

Reputatie 7
Badge +12

Top; sms bericht komt net binnen. Nu moet ik wel weer een doosje gaan organiseren om in te stoppen. ik heb het er maar druk mee.

Top dat je de sms inmiddels hebt ontvangen :) Je mag het 'oude' modem trouwens in een willekeurige doos verpakken hoor!

Reputatie 2
Badge

Helaas was ie nog niet in de winkel aangekomen.

Nu net is nieuwe modem geplaats, maar lijn is bezet. Enig idee hoe lang dat duurt?

Marcel