Vraag

Na overstap glasvezel nog steeds niet het juiste telefoonnummer in bezit

  • 8 June 2022
  • 12 reacties
  • 118 keer bekeken

Goedendag,

Sinds twee weken heeft mijn schoonmoeder glasvezel. Het gaat om een belbudget abonnement. In de brief stond dat ze haar oude nummer zouden overzetten. Echter, plotseling heeft ze toch een nieuw nummer gekregen. Ze is 77 en voor haar is dit een heel issue. Ik ben nu al twee weken aan het bellen met KPN om dit te herstellen. Ik krijg heel veel excuses dat dit niet had mogen gebeuren maar niemand lost het op. Er is zelfs beloofd dat ze op 7 juni haar oude nummer weer zou hebben maar dat heeft ze nog steeds niet. Verschillende afdelingen zeggen dat ze me niet kunnen helpen en in de CRM systemen wordt mijn verhaal niet vastgelegd waardoor ik elke keer opnieuw mijn verhaal moet doen. Wie heeft de oplossing dat mijn schoonmoeder haar oude nummer weer krijgt? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Costa44, welkom op ons forum!

Super vervelend dat dit niet goed gegaan is en je er zo achteraan moet zitten, om het geregeld te krijgen! Ik wil graag meekijken en nagaan of ik wat kan betekenen in deze situatie.

Wil jij de klantgegevens van jouw schoonmoeder toevoegen in jouw Forum profiel? De gegevens die je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators. Het gaat mij om de volgende gegevens:

  • Haar volledige naam + geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Het vaste telefoonnummer waar het om gaat (dus het “oude” nummer)

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik haar gegevens erbij kan pakken!

IK heb het profiel aangevuld.  Ik ben erg benieuwd of er na drie weken en bijna elke dagen bellen een oplossing komt.

Oh ja, ze heeft nu helemaal geen nummer meer……

 

Goedemorgen,  komt hier nog een reactie op?  Mag ik jullie er op wijzen dat mijn schoonmoeder nu al 3 weken onbereikbaar is……...

@Costa44 Volgende keer als een moderator om een seintje vraagd even taggen met @Shyrin_  Zodat ze een seintje krijgt.

Nu afwachten wanneer Shyrin weer aanwezig is.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen,  komt hier nog een reactie op?  

Wij zijn niet 24/7 aanwezig op het Forum, @Costa44: een reactie krijg je zodra we er zijn en jouw topic aan de beurt is.

Er zijn geen volledige aantekeningen gemaakt van elk contact, dus het is puzzelen hoe het verlopen is. Ik kom tot het volgende: er is een aanvraag is gedaan voor een BelBudget abonnement: hier is geen nummerbehoud bij aangevraagd: het abonnement is opgeleverd met een nieuw telefoonnummer. Na contact is er alsnog nummerbehoud aangevraagd maar ook een annulering van de bestelling. Die annulering is per 09 juni verwerkt (dat verklaard waarom zij nu helemaal geen telefonie meer heeft).

We hebben op dit moment een nieuwe bestelling in behandeling met een ingangsdatum van 23 juni 2022. De details van deze bestelling kan ik op dit moment niet inzien, we hebben nu te maken met een storing bij onze klantenservice. Als deze storing voorbij is, kan er nagekeken worden of in deze nieuwe bestelling ook nummerbehoud aangevraagd is. 

De annulering is zonde en onnodig: dat levert nu nog meer vertraging op… Zodra de storing verholpen is, kan ik (of de klantenservice) checken of nummerbehoud aangevraagd is. Ik verwacht niet dat de ingangsdatum naar voren gehaald kan worden, dus houdt er rekening mee dat er vanaf 23 juni weer gebeld kan worden met het vaste nummer.

Reputatie 7
Badge +16

Zodra de storing verholpen is, kan ik (of de klantenservice) checken of nummerbehoud aangevraagd is

Ik zie dat het gewenste te behouden telefoonnummer in de bestelling geregistreerd staat, dus deze wordt dan geactiveerd op het moment dat de verbinding (opnieuw) geleverd is en het abonnement in gaat (23 juni 2022).

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie dat het abonnement opnieuw ingegaan is, met het te behouden vaste nummer. Kun je bevestigen dat alles werkt naar behoren?

@Shyrin_ nee helaas, het werkt nog niet

 

@Shyrin_ ik heb zo juist en uur met een medewerker aan de telefoon gezeten. en het werkt nu

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het werkt! 

Vanuit de eerste bestelling is er een factuur opgemaakt en inmiddels ook automatisch geïncasseerd, zie ik. Deze bestelling is geannuleerd, dus ik verwacht dat er automatisch een creditering volgt van de abonnementskosten. Ik kan tzt in juli controleren of dat ook daadwerkelijk geregeld is. Ik spreek bij deze met jou af, dat ik dat zal controleren. Geen bericht = goed bericht!

Nogmaals excuses voor het ongemak!
 

@Shyrin_ dank je wel dat jij dat in de gaten wil houden. Tevens ook nog bedankt voor de bos bloemen. Erg attent!