Vraag

Nadat de monteur van KPN op 25 juli 2019 is geweest werkt mijn vaste telefoon niet meer Ben 86 jaar en gehandicaptenik k

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Nadat de eerste monteur van KPN op 22 juli ´19 niet kwam opdagen heeft de 2e monteur op 25 juli er voor gezorgd dat ik mijn vaste telefoon vandaag niet kan gebruiken. Ben 86 jaar en gehandicapt. Heb moeite om de klantenservice van KPN te bereiken en moet nodig de dokter bellen. Wie van KPN helpt me????

admin: e-mail adres verwijderd ivm privacy

2 reacties

Oei, wat een narigheid @Kruimeltje 86 . Dat moeten we zo snel mogelijk zien op te lossen. Heb jij een vaste lijn? Of gaat je telefonie via een experiabox? Wat gebeurt er trouwens als je nu probeert te bellen?
Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
De snelste manier om met KPN in contact te komen en zeker als het spoedgevallen betreft is: 0800 0402 bellen. Dat is een gratis nummer. Je hebt, hoop ik, wel een mobiele telefoon?
Mocht dat geen optie zijn, vul je profiel aan en geeft mij hier een seintje. Weet wel dat het forum niet permanent bewaakt wordt. Vandaar ook mijn advies om voor spoedzaken te bellen.
Reputatie 7
Badge +28
@Kruimeltje 86: Ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kunnen wij hier nog bij helpen of wordt het al opgelost?

Reageer