niet bellen wel betalen

  • 15 september 2012
  • 2 reacties
  • 9730 keer bekeken

Sinds 6 Aug ongelukkige bezitter van KPN glasvezel alles in een. Gelijk een telefoonnummer gekregen maar het blijkt dat dit een nummer is van iemand anders (bij mij bekend inmiddels want ik mijzelf maar even gebeld ) Nu twee maand verder nog geen oplossing ( wel veel beloftes) Inmiddels ook mijn eerste telefoon nota onvangen van een nummer waarmee ik niet eens kan bellen (KPN notabene)

Alles bij elkaar een grote flop dat hele glasvezel van KPN . Achteraf was ZIGGO echt tien keer beter. Ik wacht nog tot maandag en dan ga ik de hele boel maar storneren en dan maar afwachten hoe KPN dit gaat oplossen.


2 reacties

Reputatie 1
Badge
:phoi

heb je een nummer gekregen dat al van iemand anders is? dan moet je een tweede nummer aanvragen en daarna de oude opzeggen. de eerste is niet van jou, kun je dan gewoon opzeggen. de tweede nieuwe hou je dan. ken iemand die hetzelfde eens had.

kan je zelf doen in MIJN KPN

groet.

Als het goed gaat, wordt alles keurig opgelost. Maar bedankt voor de tip.

Reageer