Beantwoord

Niet kunnen bellen of gebeld worden

  • 9 May 2021
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds 7 dagen een ingesprektoon. Alles al geprobeerd maar niets lijkt te werken,

wie kan me helpen.

gr. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 May 2021, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Avlasman hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kunnen we met je mee kijken!

Hallo,
bedankt voor het reageren. Info is toegevoegd.

gr. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Avlasman,

Welke modem heb je? Heb je de modem eens een reset gegeven?

Hiervoor hebben we een servicetool, zou je die eens willen proberen?

Hallo Dennis, 

al meerde keren handmatig gedaan.

via de service tool werkte het ook niet. 
het laatste groene lampje op het modem ( KPN 12 )telefonie gaat niet branden.  Telefoon direct op het modem geprobeerd werkt ook niet. Tot voor kort heeft alles het gewoon gedaan 

 

gr

Reputatie 7
Badge +19

@Avlasman Ik neem het even over van Maja. Goed dat je de reset die Dennis tipte al gedaan hebt, het heeft helaas niet geholpen begrijp ik. Ik heb nog één poging gedaan om de gegevens van afstand opnieuw in je modem te zetten. Laat je weten of dat helpt? Zo niet, dan kijken we verder!

Hallo Alexandra.

het is gelukt! Ik kan weer bellen.

iedereen bedankt voor het meedenken.

gr. 

Reputatie 7
Badge +19

@Avlasman Goedemorgen, wat fijn om te horen :) Graag gedaan, ook namens Maja en Dennis natuurlijk. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.