Beantwoord

Niet kunnen koppelen van je vaste telefonie in MijnKPN

  • 27 July 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Aangezien er kennelijk geen emailadres meer is voor KPN service, doe ik het op deze manier.

Het is beroerd en een grote vermindering van service, dat als je alleen vaste telefonie afneemt, deze NIET kunt koppelen in MijnKPN. Online facturen inzien of je abonnement wijzigen is dus NIET meer online te regelen.

10 jaar geleden, toen ik voor het laatst mijn abonnement wijzigde, was dit geen enkel probleem.

Ik hoop voor alle vaste telefonie afnemers dat dit weer terugkomt.

Verbaasde me hier erg over.

Eddy

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 July 2021, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Dag @KPNvast2021, bedankt voor je bericht. Als je alleen vaste telefonie hebt, is het inderdaad niet mogelijk om dit abonnement aan een KPN ID te koppelen. Je kunt de facturen wel per post of per e-mail toegestuurd krijgen. Je kunt de factuurinstellingen van Vast Bellen aanpassen via de telefonische klantenservice op 0800 0402 (gratis).