Sinds 14 dagen ben ik er achter gekomen dat ik geen signaal meer ontvangt wanneer ik gebeld werd. Na contact te hebben gehad met de fabrikant ben ik er achter gekomen dat het probleem bij mijn provider ligt. Als glasvezelabonnement kon ik tot voor kort zonder problemen met een analoge telefoon bellen maar sinds kort wordt dit analoge protocol niet meer ondersteund, en weigert KPN de uitgangspoort van mijn modum hiervoor open te zetten ( het zou ergens in september worden uitgefaseerd heb ik begrepen op het internet).
Dus nu ben ik ten eerste niet meer telefonisch bereikbaar en en tweede kan ik mijn vaste telefoon weggooien, 70 Euro. Het gaat mij om het principe hoe ik bij KPN "service desk" word behandeld na meer dan 15 jaar klant te zijn. Waarom werd ik niet geinformeerd over deze uitfasering , dan had ik nooit dit toestel gekocht? Heeft KPN geen verplichting om dit te communiceren richting hun klanten?? Als men dit uitfaseert ergens in september waarom kan ik nu dan geen gebruik meer maken tot deze datum?? Waarom word ik niet als "klant" behandeld als ik hierover de "service desk bel?? Maar krijg ik kortweg het antwoord " zoek het maar uit". Ik ben nog altijd furieus over de getoonde arrogantie en het gemis van dienstbaarheid die ik misschien tevergeefs had verwacht als klant. Ontzettend teleurgesteld in KPN.....
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineel