Eind maart heb ik KPN online mijn verhuizing op 2 juni naar een andere regio doorgegeven. Ook is de aansluiting door een monteur op 3 juni vastgelegd.
In de bevestigingsmail van KPN stond vermeld dat ik mijn nummer voor de vaste lijn zou meenemen, wat echter door mij niet was aangegeven en wat ook niet kan vanwege verandering van netnummer gebied.
Ik wil adreswijzigingen sturen met de vermelding van het nieuwe vaste nummer, maar ik heb nog steeds geen nieuw nummer ontvangen.
12 april gechat met twee hulpvaardige jongemannen. Ze zouden kijken wat ze konden doen om het nieuwe nummer te achterhalen en aan mij door te geven. Ik heb niks meer vernomen.
Mijn vraag: kan KPN er voor zorgen dat mij een nieuw vast telefoonnummer wordt toegekend en mij daarvan op de hoogte brengen, zodat ik aan familie, vrienden en instanties een adreswijziging kan sturen mét vermelding van het nieuwe telefoonnummer?
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineel