Beantwoord

Nieuw vast telefoonnummer aanvragen

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 953 keer bekeken

Reputatie 1
  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik heb internet en mobiel van KPN, hier wil ik graag een vaste lijn aan toevoegen. Volgens de pagina voor het toevoegen van extra's moet ik de klantenservice bellen, maar daarmee het volgende:

Eerder deze week heb ik de klantenservice gebeld, er werd aangegeven dat deze wijziging nog niet doorgevoerd kon worden omdat mijn Fritz!box bestelling nog niet verwerkt was. De medewerker gaf aan dat ik nadat deze geleverd is telefonisch of via MijnKPN opnieuw contact op moest nemen. Op het moment dat ik belde was de Fritz!box al geleverd en aangesloten, en gewoon naar behoren werkt.

Eerder vandaag heb ik nogmaals gebeld (nadat ik per mail bevestiging ontving dat de wijziging voltooid is), maar er was een storing bij de klantenservice. Ik kreeg deze keer ook niet te horen dat ik door de Tech Desk geholpen zou worden. Enkele uren later nog een keer gebeld, toen was er een wachttijd van 12+ minuten en ik had op dat moment niet de tijd om daar op te wachten. Nu net nog een keer gebeld, ik kreeg (net als de tweede keer) wel te horen dat ik door de Tech Desk geholpen zou worden, maar daarna dat er een storing is.

Nou goed, het is vrijdagmiddag, ik snap dat het wat drukker is, maar wat de medewerker die ik van de week sprak zei geeft mij het idee dat ik überhaupt niet met de klantenservice hoef te bellen.

Dus bij dezen; is er een manier om Vast Bellen toe te voegen aan mijn Hussel zonder hiervoor te hoeven bellen? Instellen in mijn Fritz!box kom ik wel aan uit, maar het is raar dat ik persé met de klantenservice zou moeten bellen om deze aanvraag te doen.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 January 2021, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

 is er een manier om Vast Bellen toe te voegen aan mijn Hussel zonder hiervoor te hoeven bellen? Instellen in mijn Fritz!box kom ik wel aan uit, maar het is raar dat ik persé met de klantenservice zou moeten bellen om deze aanvraag te doen.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Hallo @Oon ,

Ja, dat kan zonder te bellen naar 0800-0402.

 

Je kunt dit heel goed regelen in een KPN-winkel. Hier zie je welke winkels nu open zijn. : 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

 

Een tweede alternatief is de chat. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 1

 is er een manier om Vast Bellen toe te voegen aan mijn Hussel zonder hiervoor te hoeven bellen? Instellen in mijn Fritz!box kom ik wel aan uit, maar het is raar dat ik persé met de klantenservice zou moeten bellen om deze aanvraag te doen.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Hallo @Oon ,

Ja, dat kan zonder te bellen naar 0800-0402.

 

Je kunt dit heel goed regelen in een KPN-winkel. Hier zie je welke winkels nu open zijn. : 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

 

Een tweede alternatief is de chat. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Via de live chat mijn probleem letterlijk binnen 5 minuten opgelost. Jammer dat ze die optie zo verstoppen en niet meteen aanbieden, want zelfs mijn telefoongesprek met de klantenservice eerder deze week was langer dan dat (en toen was er geen wachttijd). 

Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Oon :thumbsup_tone4:  

En ja, de chat van KPN is één van de grootste geheimen van de website van KPN. :wink: