Nieuw VoiceMailplatform voor Vaste en mobiele telefonie

• 20 september 2017
  • 47 reacties
  • 18427 keer bekeken

Toon eerste bericht

47 reacties

Hoe zit het nu met Visual voicemail voor iPhone, die in de zomer al zou komen?

Duurt inderdaad te lang. Zou wel flink wat mis zijn gegaan dat ze het daarom zo ontzettend lang uitstellen, en ook helemaal geen nieuwe datas geven.
Wanneer komt visual voicemail voor de iPhone ? Nog dit jaar?
Wanneer komt visual voicemail voor de iPhone ? Nog dit jaar?

PRECIES
Reputatie 7
Ik verwacht Q1 volgend jaar. Het nieuwe systeem wordt vanaf dit moment batch-gewijs ingevoerd op de mobiele aansluitingen. Het is al geschikt gemaakt voor V.V. maar dat moet er nog in komen. Dus dat komt wel goed. Nog even geduld.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi iedereen. Visual Voicemail komt sowieso pas nadat de vernieuwing van het Voicemailplatform is afgerond. Aangezien dat meerdere keren is uitgesteld is Visual Voicemail ook meerdere keren uitgesteld. Het is dus van elkaar afhankelijk. Het goede nieuws is dat de vernieuwing gisteren daadwerkelijk is begonnen. Dat gaat wel gefaseerd over enkele weken. Daarna komt Visual Voicemail dus ook pas beschikbaar. Een datum heb ik nog niet voor jullie maar het lijkt wel 2018 te worden. Android zal naar alle waarschijnlijkheid eerder beschikbaar zijn. Zie ook: https://www.kpn.com/service/mobiel/mobiele-voicemail-wijzigingen.htm
ik vind het nieuw systeem echt waardeloos. Het vervallen van de terugbelfunctie met 1 is echt onbegrijpelijk. Ik moet nu eerst een nummer opschrijven en dan terugbellen dat is toch niet meer van deze tijd en gaat vrij lastig in de auto.

Ik heb de klantenservice hierover gebeld en gevraagd of ze hier iets aan konden doen. Er volgde een vrij bot antwoord. Nee dit het systeem en hier moet u het meedoen. Terugbellen is komen te vervallen en komt niet meer terug. @Kpn graag overleg inzake een oplossing
Reputatie 7
Badge +18
Hoi iedereen. Visual Voicemail komt sowieso pas nadat de vernieuwing van het Voicemailplatform is afgerond. Aangezien dat meerdere keren is uitgesteld is Visual Voicemail ook meerdere keren uitgesteld. Het is dus van elkaar afhankelijk. Het goede nieuws is dat de vernieuwing gisteren daadwerkelijk is begonnen. Dat gaat wel gefaseerd over enkele weken. Daarna komt Visual Voicemail dus ook pas beschikbaar. Een datum heb ik nog niet voor jullie maar het lijkt wel 2018 te worden. Android zal naar alle waarschijnlijkheid eerder beschikbaar zijn. Zie ook: https://www.kpn.com/service/mobiel/mobiele-voicemail-wijzigingen.htmBlijf het toch apart vinden dat de nieuwe diensten van KPN maar steeds weer uitgesteld worden. Is het niet HD op 1, dan is het weer die Voicemail. Waar ligt dat nou steeds aan? 🤔
Reputatie 7
Badge +18
Ik moet nu eerst een nummer opschrijven en dan terugbellen dat is toch niet meer van deze tijd en gaat vrij lastig in de auto.Dat lijkt mij inderdaad lastig, Heb je geen VoiceDial (of hoe het ook heet) in je auto? Dat is toch dat je roept van: "Bel KPN Klantenservice", en je auto belt de klantenservice. 🤗
gewoon een 1 in drukken is iets eenvoudiger en bij voicedail moet je het nummer eerst opschrijven of onthouden. Het lijkt wel of hier niet vanuit de praktijk over nagedacht is
Reputatie 7
Ik snap wel waarom ze die "1" weggehaald hebben. Als jij de 1 gebruikt bezet je 2 lijnen van/naar de voicemailcentrale. Verder wordt alleen je verbinding met de voicemailcentrale in rekening gebracht. Nu ze de 1 hebben laten vervallen kunnen ze met relatief minder lijnen vooruit voor die centrale. En verdienen ze aan de nieuwe verbinding die jij legt door die persoon zelf te bellen . . . (het is één platform voor zowel mobiele als vaste telefonie).

p.s. tijdens autorijden dien je je daarop te focussen. Ook handsfree bellen (berichten luisteren/ gesprek voeren) haalt flink aandacht weg bij het verkeer. Ben daardoor zelf een keer bijna van de weg geraakt. Sindsdien is mijn telefoon uit in de auto. M'n klanten wachten maar even op antwoord.
Waarom moet tegenwoordig alles maar 'meteen'?

Mijn broer, advocaat, krijgt vaak aanmeldingen van (nieuwe) klanten via email. Die kan ie natuurlijk niet binnen 1 uur of zelfs 1 dag beantwoorden; hij heeft meer te doen (meer klanten). Toch krijgt ie vaak binnen een uur weer een mail "waarom antwoord u niet?". Zucht, wat een maatschappij.
Ok snap nu waarom ze het gedaan hebben. Eigenbelang boven klant belang.
Gaat mij niet alleen om tijdens het auto rijden. Stond vandaag stil en was een paar minuten bezig om alle nummers op te schrijven. Maar goed binnenkort maar een kijken of de concurrentie wel een gebruiksvriendelijk systeem heeft
Reputatie 7
Je hoeft die nummers toch niet op te schrijven? Die staan toch gewoon bij de "onbeantwoorde oproepen"??? 🤔
niet altijd ik heb een doorschakeling van een vaste lijn naar mijn telefoon en als je ingesprek bent komen ze gelijk in de voicemail en zie je geen gemiste oproep volgens mij
Reputatie 7
. . . en als je ingesprek bent komen ze gelijk in de voicemail en zie je geen gemiste oproep volgens mijDaar heb je wel een punt. Ik ben gewoon onbereikbaar als ik in gesprek ben. Anders blijf ik bezig. Voicemail / antwoordapparaat krijgt men alleen als ik even niet kan opnemen [recht van (kortdurende) onbereikbaarheid 😉 ]

Ik heb/had zo vaak dat als IK dan weer terugbelde dan ook weer vm krijg/kreeg. Daar werd ik simpel van. Men belt mij maar nog een keer. 😃
Reputatie 7
Badge +18
Inmiddels is er voor de mobiel de KPN Voicemail-app voor Android beschikbaar:

Is KPN nog steeds aan het uitstellen? Of komt er al een datum in beeld?
ik hem hem tegenwoordig maar uitgezet maar het is een super klant onvriendelijk systeem en overweeg een overstap naar een andere provider.
Ik snap niet waarom kpn dit systeem zomaar heeft ingevoerd
Reputatie 1
Ik had ondertussen wel een reactie van KPN op het opnieuw uitstellen van Visual Voicemail verwacht in dit topic. Het is niet de eerste keer dat invoering van VV voor iPhone uitgesteld wordt en dit keer ook nog heel kort van te voren. Een verklaring zou ik op z’n plaats vinden.
ik had maar weer een gebeld met de klantenservice. Zou geloof ik nu weer volgende maand worden. Echt knullig hoe dit systeem is ingevoerd zeg.
Reputatie 7
Badge +18
Ik snap je punt, basmq. Intern is er tijdens de voorbereiding nog een issue aangetroffen. Dat zijn ze nu aan het verhelpen.
We hebben bewust geen datum genoemd in dit topic om teleurstelling te voorkomen. ( of grotere teleurstelling moet ik zeggen, want het duurt idd wel lang )
Reputatie 2
Badge
volgens visual voicemail is mijn Oneplus 2 rooted, of bevat software wat de root kan benaderen, dus niet ondersteund. Draai standaard OxeygenOS 3.6.1. zonder enige aanvullingen of patches..

... jammer....
Reputatie 1
Het is inmiddels al weer vier maanden geleden dat de kpn voicemail app is uitgeschakeld en we zijn begin 2018 wel zo'n beetje voorbij. Is er concreter nieuws dan 'ergens in 2018'?

Reageer