Beantwoord

nieuwe klant

• 28 maart 2013
  • 9 reacties
  • 7372 keer bekeken

Door diverse kwaliteitsklachten bij ziggo heb ik vorige week besloten over te stappen naar KPN> mijn keuze was pakket standaard. Omdat ik een **bleep** ben wat betreft dit soort onderwerpen heb ik voor te bestellen eerst tel. contact gehad. medewerker was verre van goed op de hoogte. Steeds kreeg ik te horen, dat ik eerst maar de bevestingsbrief moesr afwachten. Als er iets niet goed was, zou het dan hersteld kunnen worden. Vragen waren m.n. : hoe krijg ik nu de korting op mijn huidig digitenne abonn., en krijg ik vanzelf de aanbieding "1 jaar gratis bellen".

Van beide onderwerpen bleek niets in de bevestigingsbrief te staan. Bij het daarop volgende tel contact werd mij nu medegedeeld, dat e.e.a. niet zo snel hersteld kon worden. Ik zou eerst 14 dagen moeten wachten, alvorens ik na annulering van de huidige afspraak een nieuwe zou kunnen maken. Maar ja, de aanbieding "1 JAAR GRATIS BELLEN" loopt tot 31 maart. Dus jammer dan. Medewerker weet eerst geen oplossing. Na overleg ( intern) komt het voorstel: Als u nu een ander bankrekening nummer kunt invullen ( want daar controleren ze hier op) en de aanvraag op naam van uw vrouw zet, dan komt het wel goed.

Mijn vraag daarop is: komt dan de vermelding in het telefoonboek ook niet op naam van mijn vrouw te staan?  Antwoord: Ja, maar daT kunt u zelf veranderen op telefoongids.nl. Wij kunnen dat niet. Dat moet u zelf doen.

In goed vertrouwen heb ik mijn nieuwe bestelling geplaatst. De volgende dag heb ik ingelogd bij telefoongids.nl. Daar werd mij duidelijhk, dat ik als particulier daar zelf niets kan. DAT KAN ALLEEN DE PROVIDER. LEUKE VOORLICHTING kpn. Ik schets slechts een klein gedeelte van de correspondentie. Het laatste tel.gesprek  was met een zeer welwillende medewerker, die volgens hem alles voor mij oploste, met volgens hem wel zeer bijzondere kortingen, speciaal voor mij. Uiteindelijk bleek het tot achter de komma het zelfde te zijn als mijn kort daar voor zelf bestelde pakket, trouwens ook weer op naam van mijn vrouw.

HOE KRIJG IK IN VREDESNAAM MIJN NUMMER OP MIJN EIGEN NAAM IN HET TELEFOOONBOEK?

WIE KAN MIJ EINDELIJK EEN BEETJE ZEKERHEID GEVEN OVER MIJN BESTELDE PAKKET?

ZOU ER ECHT EEN KANS BESTAAN DAT HET DIGITENNE ABONNEMENT OP MIJN NAAM WORDT GEKOPPELD OP HET , OP VERZOEK VAN KPN , OP NAAM VAN MIJN VROUW GEZETTE PAKKET.

OF BEN IK MET MIJN 67 JAAR AL TE OUD OM TE KUNNEN OVERSTAPPEN VAN ZIGGO NAAR KPN.

LANGZAMERHAND BEGIN IK AAN DE KLANTVRIENDELIJKHEID VAN KPN TE TWIJFELEN.

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 2 april 2013, 10:32

Beste harmj,

Ik kan me voorstellen dat je zeer ontevreden bent over de gehele gang van zaken. Zeker gezien het feit dat je telefonisch correct geïnformeerd behoort te worden. Het spijt me dan ook te moeten vernemen, dat je besloten hebt de gehele bestelling te annuleren. Ik begrijp dat het mosterd na de maaltijd is, maar mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag van je! Mijn excuses voor deze vervelende ervaring.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

9 reacties

vervolg op het voorgaande.

2e paasdag heb ik besloten mijn bestelling te annuleren. Als Kpn geen adequate medewwerkers  aan de telefoon kan plaatsen, heb ik ook geen vertrouwen meer aan de te leveren kwaliteit. Op de vraag van de KPn-medewerker wat de reden van de opzegging is, kon ik heel kort op antwoorden: "IK VOEL MIJ BELAZERD.". Gezien de correctheid van deze medewerker heb ik haar daarna nog wel uitgelegd waar mijn beperkt antwoord voor stond. Dag KPN, bedankt voor de beperkte service.

Reputatie 5
Badge +7
Beste harmj,

Ik kan me voorstellen dat je zeer ontevreden bent over de gehele gang van zaken. Zeker gezien het feit dat je telefonisch correct geïnformeerd behoort te worden. Het spijt me dan ook te moeten vernemen, dat je besloten hebt de gehele bestelling te annuleren. Ik begrijp dat het mosterd na de maaltijd is, maar mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag van je! Mijn excuses voor deze vervelende ervaring.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

bedankt jeroen voor je bericht. Ik hoop dat de instructies voor de telefoonmedewerkers eens zullen worden verbeterd. Ik heb al gehoord dat ik lang niet de enigste ben, die daar klachten over heeft. Je vraagt of je nog iets voor mij zou kunnen betekenen. 

Kijk, ik heb na goede afweging de keus gemaakt, dat ik wil overstappen naar KPN. Gezien de opgedane ervaring met de medewerkers pas ik er nu voor. Als jij zou kunnen bewerkstelligen, dat ik deze week nog een bestelling op mijn eigen naam voor het pakket standaard, met een aantal opties erbij,  zou kunnen realiseren, dan zou ik niet verder naar een andere aanbieder gaan zoeken.

Ik hoor graag van je.

Reputatie 5
Badge +7
Beste harmj,

Uiteraard wil ik voor je kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Ik weet niet precies hoe ik je post moet interpreteren wat betreft het termijn van een week wat je aangeeft? Bedoel je de bestelling zelf, of de daadwerkelijke levering al van een eventueel abonnement? Dat laatste kan ik niet realiseren, simpelweg omdat de levering vanaf het moment van bestellen altijd een aantal weken in beslag neemt.

Mocht je echter gewoon de bestelling zelf bedoelen wil ik gelijk voor je kijken wat ik je kan aanbieden! Daarvoor heb ik wel in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Beste Jeroen,

Waar blijft jouw reactie. Op jouw verzoek heb ik twee maal mijn gegevens, incl. telefoonnummers, toegezonden, omdat jij contact met mij wilde zoeken om een oplossing te vinden. Ik heb gezien, dat je mijn bericht wel gelezen hebt. Tevergeefs heb ik gewacht op een mail of telefoontje van jou. Niets, maar dan ook helemaal niets. Mijn teleurstelling over de kwaliteit van de klantenservice leek eerst door jou ongedaan te worden gemaakt. Maar publiekelijk vragen om mijn contactgegevens, zodat derden de indruk krijgen, dat serieus naar een oplossing wordt gezocht, en daarna niets meer van je laten horen, slaat bij mij alles. Als dat model staat voor service van KPN......... Ik had enige hoop, dat de slechte behandeling door klantenservice weer zou worden gecorrigeerd, maar op deze wijze gebeurt dat zeker niet. Het vertrouwen in KPN is nu tot een nulpunt gedaald. Ik geef de hoop op, dat het nog goed komt.

Reputatie 5
Badge +7
Beste harmj,

Excuses voor mijn late reactie, ik heb je inmiddels een privébericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik communiceerde over mijn problemen als nieuwe klant met uw adviseur Jeroen. Op zijn verzoek werden dat "prive-berichten". Mijn laatste bericht van 21 mei bleek hij die zelfde dag wel te hebben gelezen, maar ik heb sindsdien geen reactie meer gekregen. Afgezien van mogelijk persoonlijke omstandigheden vind ik dat verre van correct. Mijn opgestapelde problemen zijn begonnen bij mijn eerste aavraag voor een nieuw abonnement verzonden op 2e paasdag.  Na bijna onnoembare probelemen en foutiev voorlichting heb  kan ik vanaf 21 mei op 1 toestel, en vanaf vandaag eindelijk ook op het tweede toestel  tv kijken. Op mijn laatste bericht over het afwikkelingdvoorstel van Jeroen krijg ik heelaas geen reactie meer.

Besaat Jeroen nog?

Reputatie 5
Badge +7
Beste harmj,

Ik heb net mijn inbox gelezen en kan helaas geen bericht terugvinden van deze datum. Los van dat had ik je sowieso nog een bericht moeten nasturen dat ik niets meer van je vernomen heb, dus ik neem de volledige schuld op mij, mijn oprechte excuses hiervoor.

Mijn voorstel wat betreft de zenders staat nog steeds. Daarnaast wil ik voor je uitzoeken of ik linksom, of rechtsom die aanbieding voor je kan laten gelden, hetzij via een interne klachtenprocedure. Ik kom hier donderdagmorgen op terug.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste Harry,

Zoals aangegeven in onze privéconversatie heb ik de beloofde pakketten aangezet en het aangegeven bedrag verrekend met komende factuur. Ik ga ervan uit dat het nu naar wens is opgelost en wens je dan ook nog een hele fijne dag. :D

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer