Beantwoord

Nieuwe klant op technisch bestaande aansluiting

  • 24 June 2021
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Aansluiting in verzorgingshuis. Tehuis geeft aan dat dit moet via KPN. De infrastructuur ligt er al. KPN behandeld het als een gewoon nieuwe klant. Allerlei poespas incl. monteur en aansluit apparatuur en het ergste tijdsbestek waardoor oudere van 89 jaar gedurende 14 dagen niet kon beschikken over een telefoon verbinding. E.e.a. was gemeld bij KPN maar die zetten geen stap sneller dan de standaard procedure. Hoezo klantvriendelijkheid en ,,wij regelen dat”. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 June 2021, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Klaazje . Welkom op het forum.

Spijtig om dit te lezen. KPN heeft een speciale procedure als er medisch belang is bij een aansluiting. Dit is trouwens nog geen garantie dat het daardoor sneller gaat maar er komt dan wel een team op dat bepaalde processen voorrang kan geven. 

Hoe is de situatie nu?

Er is geen  medisch belang. Puur een (kennelijk verplichte) KPN aansluiting in een bestaande situatie. En als er dan bijzondere omstandigheden zijn dan is er daar nul,nul uitleg over geweest. Met in volgorde ondanks verzoek melding dat er een aanvraag zou zijn geweest voor 23 juni dat was in geen enkel geval conform ‘spoedig’ vervolgens dat er een een monteur moet komen die doodleuk nog verder weg op 28 juni werd ingepland en ook nog een plompverloren aankondiging dat er een pakket zou worden bezorgd. Nogmaals zonder enige uitleg over het hoe en waarom en een oudere van 89 die ruim veertien dagen zonder telefoonaansluiting zit.

Dat klinkt wel kwalijk en is ook niet de manier waarop wij willen werken.

Kun je de gegevens van de klant in je profiel zetten? Wat is jouw relatie tot deze persoon? 

(kun je mij een seintje geven als je het profiel hebt bijgewerkt?)

Zie profiel persoonlijke opmerkingen.

Hoi @Klaazje . Helaas heb ik zo niet voldoende informatie.

Onze privacyregels schrijven voor dat ik alleen met de contractant mag communiceren. Mocht jij haar belangen behartigen heb ik postcode, huisnummer, naam en IBAN nummer nodig. Zou je die in het profiel kunnen zetten?

Ach. Intussen is vandaag e.e.a. geïnstalleerd. Het mag duidelijk zijn dat dit wel tot veel ergernis en persoonlijk ongemak heeft geleid. Ik hou het hier maar bij ondanks het feit dat de monteur die alles heeft geregeld wel de twee telefoons die privaat bezit van mijn schoonmoeder waren heeft meegenomen maar daarvoor neem ik dan wel weer contact op met de service afdeling. Bedankt in elk geval voor de moeite.