Beantwoord

Nieuwe vaste telefoon aansluiting niet geactiveerd?

  • 19 December 2019
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Vandaag in de kpnwinkel heb ik een vaste telefoonaansluiting aangevraagd. Dit zou binnen 15 minuten in orde zijn. Wel een bevestiging mail hier over ontvangen maar zonder mijn nieuwe telefoonnummer.  Hiervoor de klantenservice gebeld en deze vertelde mij dat mijn oude vaste telefoonnummer weer voor mij ter beschikking is gesteld. Echter als dit nummer gebeld wordt krijg ik de melding “dit nummer is niet in gebruik”. Wanneer ik met de vaste telefoon probeer te bellen hoor ik een “in gesprek toon”. Iets klopt er dus niet. Waarschijnlijk is dit nummer dus toch niet beschikbaar voor mij.
Kan iemand dit voor mij na kijken?

bij voorbaat dank hiervoor!

icon

Beste antwoord door Hiero 19 December 2019, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Is opgelost!

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat het ook snel weer opgelost was, Hiero! Soms kan het, bij het overnemen van een nummer, net even iets langer duren dan bij een helemaal nieuw nummer. Ik verwacht dat dit hier ook het geval was.

Reputatie 2
Badge

Nee, hier was het anders. Mijn oude verlopen nummer stond nog op mijn naam geregistreerd en was ondertussen verlopen. Bij het tweede contact met de helpdesk heeft de medewerker een tweede telefoonnummer geregistreerd. Hierna heeft hij het verouderde telefoonnummer verwijderd en het tweede nummer op poort 1 gezet. Was aardig wat werk voor deze medewerker. Gelukkig heeft hij zijn goede humeur behouden. (Ik ook natuurlijk!)

Iedereen tevreden!


 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, op die manier, dat kan inderdaad ook. Bedankt dat je het nog even hebt toegelicht!