Nog steeds vermelding in de Telefoongids

  • 3 juli 2013
  • 3 reacties
  • 5609 keer bekeken

Ik kwam er van de week achter dat wij nog steeds in de telefoongids staan;

Als ik opzoek welke telco hiervoor verantwoordelijk is kom ik bij de helden van KPN uit...

Wij zijn reeds een jaar of wat (lees rustig: minimaal 5) afgestapt van de "diensten" van KPN.

Desondanks staan wij nog steeds met ons (oude en GEHEIME) nummer in de telefoongids.

Ik weiger om kosten te maken voor de **bleep**up's van KPN, dus bellen is geen optie; Echter

- Bij Twitter webcare word iedereen geholpen, maar worden mijn tweets genegeerd(?)

- Als ik een mail wil sturen kom ik (hoe ik het formulier ook invul automatich op een pagina terecht die zegt "We kunnen u beter telefonisch helpen op 0900-KOSTENMAKENZALJE"

Eens kijken of er hier mensen zijn die dan daadwerkelijk iets voor een (oude) klant doen...


3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Wat is je huidige aanbieder voor telefonie op het vaste net? Bij je aanbieder kun je vaak aangeven of je nr in het telefoonboek mag ja of nee. Bij Tele2, Telfort en KPN kan dat zelfs via de online mijnxxx omgevingen.

Ik heb geen vaste telefoon meer... Het oude nummer (040-238*****) staat nog steeds in de telefoongids... Iets waar ik destijds ook al niet om gevraagd heb (noch dat jullie het mij gevraagd hebben)

Reputatie 1
De vermelding in de telefoongids is voorzover ik weet online aan te passen via https://www.mijnnummervermelding.nl/ / http://www.detelefoongids.nl/
Mocht dit niet lukken, de KPN is tegenwoordig gratis te bereiken via 0800-0402!

Reageer