Beantwoord

Nota vaste telefoon vinden en bekijken

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 433 keer bekeken

Waar kan ik de nota van mijn vaste telefoon aansluiting vinden? Ik zie deze alleen van mijn mobiele nummers.
icon

Beste antwoord door RBxx 18 August 2019, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi jansenat, welkom op het forum.

Begrijp ik het goed dat je bij ons ook een vaste telefoonlijn hebt zonder internet en dat je daarvan de facturen in wilt zien? Zo ja, dan dien je het nummer eerst te koppelen aan Mijn KPN. Log daar in en klik op 'Product toevoegen' en daarna op 'Thuis.' Klik daar op het woordje 'hier' zoals hieronder aangegeven. Vul daar je gegevens in, het klantnummer is je telefoonnummer. Je zult daarna op je vaste nummer worden gebeld met een verificatiecode, vul daarna de code in. Nu is je nummer gekoppeld en kun je alle facturen inzien.



Is alles zo duidelijk?
Badge
Heb vandaag verschillende malen vergeefs deze stappen doorlopen, maar niets helpt.
Nu is er een blokkade vanwege 5 pogingen.
Hoe nu verder?
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Gorgonius , als dit een 'oude' analoge PSTN verbinding betreft, deze kan niet worden toegevoegd aan MijnKPN.

Moderator @Alex_P geeft er meer informatie over in dit topic:
koppelen in MijnKPN van analoge lijn
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Gorgonius , als dit een 'oude' analoge PSTN verbinding betreft, deze kan niet worden toegevoegd aan MijnKPN.

Moderator @Alex_P geeft er meer informatie over in dit topic:koppelen in MijnKPN van analoge lijn


Klopt helemaal, heb je ook een Experiabox van ons? Dan heb je VoiP en dan is dit mogelijk. Anders geld het linkje hierboven.
Loopt die analoge aansluiting wel via KPN?
Kan ook nog Scarlet zijn of Tele2 of ...
Badge
Hallo @Gorgonius , als dit een 'oude' analoge PSTN verbinding betreft, deze kan niet worden toegevoegd aan MijnKPN.

Moderator @Alex_P geeft er meer informatie over in dit topic:koppelen in MijnKPN van analoge lijn

Ook deze manier van koppelen werkt niet omdat de ingesproken code onduidelijk is. Krijg telkens foutmeldingen. Er is geen verschil te horen tussen 'p' en 'b', moeten letters groot of klein?
Hoi @Gorgonius . Wat jammer dat het niet wil lukken. Een alternatief heb ik helaas niet. Kun je nog een poging wagen? De letters zijn klein ( mits anders aangegeven).