Beantwoord

Nota voor doorschakeling vanaf 1884

  • 9 April 2019
  • 4 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde gehad. ca 60 euro extra van mijn rekening af omdat ik werd doorgeschakeld door 1884. Ik was me hier niet van bewust.

Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 April 2019, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

op mijn factuur van maart 2019 stond bij een bedrag van 28 euro het nummer 1884. Ik heb inderdaad met KPN gebeld, ongeveer 30 minuten lang. Wellicht via de site en waarschijnlijk via 1884. Betekent dit dat het gehele gesprek dan in rekening gebracht wordt en niet bij de bundel hoort?
groet
Jos

Admin: bericht samengevoegd met ander huidig topic voor 't overzicht
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @josvanbilsen Het nummer 1884 is van een onafhankelijke nummerinformatiedienst.
Als je je door hun laat doorverbinden zal ook het hele volgende gesprek via hun hoge tarief (meestal 90 cent/minuut) in rekening worden gebracht.

KPN bel je gratis via 0800 0402 (24/7 bereikbaar)
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @teemce, @josvanbilsen, welkom op het forum. Ik heb jullie berichten samengevoegd, dat maakt het antwoorden net iets makkelijker.

Zoals RBxx al aangeeft is 1884 een nummerinformatiedienst. Dit is een servicenummer dat je belt om informatie te krijgen over andere nummers. Dat bellen daarnaartoe kost geld. Dat wordt aan het begin van het gesprek ook vermeld. Een nummerinformatiedienst kan je ook doorverbinden naar het nummer dat je eigenlijk zoekt. Maar! Op dat moment bellen zij naar het nummer dat je zoekt. En blijf jij verbonden met hun nummer. Waardoor je gedurende het hele gesprek de kosten betaalt voor het bellen naar de nummerinformatiedienst.

Omdat het een servicenummer is vallen de belkosten dan ook buiten de mobiele belbundel, en buiten de BelOnbeperkt bundels voor vast bellen.

KPN is altijd gratis te bereiken via 0800-0402, via chat, via Facebook, via Twitter, en hier op het forum 🙂
En telefoonnummers opzoeken kan GRATIS via detelefoongids.nl. Die 18xy nummers, vaak à € 0,90 of € 1,00 per minuut ook bij doorverbinden, is uit de zak klopperij. Maar wel legaal.