Beantwoord

Nu al 11 dagen wachten op m’n vast nummer

  • 24 November 2019
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Vanaf 13 nov bezig om mijn oude thuis nr weer actief te krijgen. Wat ik duidelijk had aangegeven tijdens de overstap naar KPN. Na  6 telefoontjes nog steeds geen resultaat. Er wordt dan verteld dat het max 48 uur duurt. Inmiddels zijn we 264 uur verder. Het liefst zou ik vandaag nog terug gaan naar mijn oude provider. KPN is niet meer hoe het een enkel jaar gelegen was. Amateuristisch pfffff

zojuist weer gebeld reactie van KPN sorry meneer maar op zondag kunnen we niets voor U doen, gewoon afwachten …….…

ja en straks is mijn oude nummer weer vrij gegeven aan iemand anders zeker!

KPN nooit meer deze overstap. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 December 2019, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DirkRijken. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het oude telefoonnummer niet kan gebruiken op dit moment. Ik zie dat er op dit moment een wijziging loopt waarin een telefoonnummer wordt toegevoegd aan het abonnement. Zou je in een privébericht willen aangeven wat het nummer is dat je graag toegevoegd wil hebben? Ik zal voor je uitzoeken wat er mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van het telefoonnummer. Ik zie dat er is al een bestelling geplaatst waarin dit nummer wordt toegevoegd aan het abonnement. Er is hiervoor ook al een klacht aangemaakt en mijn collega's hebben al contact met jou opgenomen en aangegeven dat we dit niet kunnen versnellen. Ik had je graag verder geholpen, maar helaas moet ik hetzelfde antwoord geven als mijn collega. “Aanvraag nummer is gedaan, ik kan de levering hiervan niet versnellen.” Ik heb wel een notitie achtergelaten bij onze backoffice afdeling, wellicht versnelt dit het toevoegen van het telefoonnummer.   

Beste Vikash,

bedankt voor je reactie. Wat wel heel vervelend is dat er gezegd wordt dat dit max 48 uur duurt en geen inmiddels 12 dagen! 
Graag zou ik mijn contract willen ontbinden, omdat KPN niet aan haar verplichting voldoet! 
Graag hoor ik van je of dit mogelijk is!En op wat voor termijn.

groet van een zeer teleur gestelde klant!

Dirk.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Dirk, Vikash is er op dit moment even niet. Vandaar dat je reactie van mij krijgt. Ik ben hier ingedoken en ik zie inderdaad wat Vikash al zei. Echter zie ik ook dat de wijziging aan het vastlopen is. En dat hiervoor de technische dienst nodig is om hem weer op de rails te krijgen. Gelukkig zijn die hier al mee bezig. Ik kan op dit moment nog geen duidelijkheid geven hoe lang het nog gaat duren, maar ik hou je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een update voor je, Dirk. We zien hier dat de wijziging opnieuw ingevoerd moet worden. Daarvoor is het bij een afdeling neergelegd die dit zal gaan uitvoeren. De verwachting is dat het nummer daarna snel actief zal zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, Dirk. Ik zie dat de herinvoer van de wijziging is gelukt en dat het gisteren is afgerond. Je zou nu dan ook weer telefonie moeten hebben.