Beantwoord

Nummer bestaat niet

  • 1 October 2019
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

Soms wordt ik gebeld, neem de telefoon op, meteen is de verbinding verbroken. Bel ik terug dan blijkt het nummer niet te staan. Wat zit daar achter? Zijn onderhoudsmonteurs aan het werk of probeert iemand te achterhalen of ik thuis ben?
icon

Beste antwoord door PeterG 1 October 2019, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Eerste vraag: waarom bel je überhaupt onbekende nummers terug? Dat doe ik écht nooit. Ze doen maar moeite om mij in eerste instantie te pakken te krijgen.

Zie verder dit topic:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/gebeld-door-onbekend-net-nummer-480709
Hoi @Mosbeek . Welkom op het forum.
Vaak staat je nummer in een belcomputer. Dit kan van legitieme bedrijven zijn die je misschien iets willen verkopen. Maar het kunnen ook personen zijn met vervelende bijbedoelingen. Het advies is om niet terug te bellen. Als ze je echt willen spreken bellen ze vast wel terug.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
Het is blijkbaar noodzakelijk zo voorzichtig mogelijk te handelen. Bedankt voor het advies.