Beantwoord

nummer eigen VASTE telefoon

  • 20 January 2021
  • 11 reacties
  • 184 keer bekeken

Mijn vader is onlangs verhuisd binnen hetzelfde dorp. Er is gevraagd het abonnement over te zetten naar het nieuwe adres. Ze hadden een geheim nummer…. maar dat nummer werkt nu dus niet meer.

Ze hebben wel telefoon, ze kunnen naar buiten bellen, maar niemand schijnt mij het nummer te kunnen vertellen… ZE WETEN HET NUMMER ZELF OOK NIET!  Wie kan mij helpen om het nummer te achterhalen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 January 2021, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Inloggen op het modem via mijnmodem.kpn

Daar vind je het telefoonnummer

De man is 78... heeft geen modem

 

De man is 78... heeft geen modem

 

Hallo @Hanneke215 , waar is de telefoon dan op aangesloten, op een ouderwets telefoonpunt, zoals in onderstaand voorbeeld:

 

Klopt

Hallo @Hanneke215 even bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hanneke, welkom hier. 

Zie je het nummer ook niet als zij jou bellen op je mobiele telefoon? 

"Even"  bellen met 0800-0402? Laat dat even maar weg! Je staat in de wacht tot je een ons weegt…

En nee, als je naar een mobieltje belt krijgg je "geheim nummer" of zoiets

Reputatie 7
Badge +9

Inloggen op mijn KPN met je KPN-ID, heb je die niet dan kan je er wel 1 aanmaken en het thuisproduct koppelen. Mogelijk dat je dan wel het nummer kan achterhalen.

Reputatie 7
Badge +21

@Speedmaster , er is in dit geval geen Thuis product. Vast bellen via het analoge PSTN is niet te koppelen aan MijnKPN.  Het is een volledig gescheiden systeem.

@Hanneke215 Je kan ook chatten met KPN.

Ga daarvoor naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een flink stuk lager op het scherm.

Reputatie 7
Badge +24

"Even"  bellen met 0800-0402? Laat dat even maar weg! Je staat in de wacht tot je een ons weegt…

En nee, als je naar een mobieltje belt krijgg je "geheim nummer" of zoiets

Zou je het profiel met zijn adresgegeven willen invullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik dit na. 

Item afsluiten