Nummer gewijzigd, nu ook mijn pakket?

  • 3 December 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb vandaag geprobeerd om, wegens overlast van bellers met een Nederlands nummer maar antwoord in de Engelse taal om mijn nummer te wijzigen via 08000402 om omstreeks 11:15, dat zou geregeld worden, ik kreeg een tweede nummer maar ik kreeg het niet voor elkaar om het eerste (oude) nummer te verwijderen. Weer 08000402 gebeld en de persoon zou het oude nummer verwijderen. In plaats daarvan heb ik nu nog steeds 2 nummers en moet ik daar ook voor betalen (€2,50 p/m) en kan ik bovendien niet meer programma's opnemen.  Weer gebeld rond 19:00u en het zou geregeld worden dat mijn oude nummer verwijdert zou worden en ik weer programma's zou kunnen opnemen, dat zou wel 1 ½ uur kunnen duren voordat dat in werking zou treden. Twee uur later kan ik nog niet opnemen en krijg ik bericht van KPN dat mijn wijziging van abonnement is doorgevoerd, Komt nog bij dat ik al mijn opgenomen programma's kwijt ben. :slight_frown:

Nog maar eens gebeld, Nu blijkt dat mijn "nieuwe” abonnement morgen in gaat! Wat voor personen zitten er achter de helpdesk? 

Al met al ben ik zeer ontevreden met de gang van zaken, de oplossing welke aangedragen werd leek zo eenvoudig, maar is dat voor de helpdeskwerker en mij blijkbaar niet!

Nu moet ik tot morgen 12:00u afwachten of ik mijn programma's kan opnemen en of mijn oude telefoonnummer wel verwijderd is… Een treurige manier van werken!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@PeterLJanssen Allereerst welkom op ons Forum! Ik wil meteen even excuses maken voor de late reactie, want hij komt nu een beetje als mosterd na de maaltijd. 
Jeetje, wat een rompslomp om het allemaal voor elkaar te krijgen. Is het ondertussen opgelost en functioneert alles weer naar behoren? 

Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik het graag. 

Reputatie 2
Badge

Ja, het is “opgelost”, maar nu kijken of de rekening juist is, als ik meer moet gaan betalen dan is KPN voor mij verleden tijd. Intussen ben ik door het amateuristische gedoe al mijn opgenomen series kwijt geraakt! :rage:  

Reageer