Nummer opzeggen

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

hallo,

graag wil ik het nummer van mijn moeder beëindigen omdat ze terminaal is maar na 2 telefoontjes heb ik nog steeds niet het goede email adres waar dit naar toe kan worden gestuurd en ik word er een beetje tureluurs van!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @mieke1953, goed dat je hier aan de bel trekt! Je hoofd staat ergens anders naar, dan je hiermee bezig te houden. Excuses hiervoor! Ik kijk graag na wat ik voor jullie kan betekenen.
Ik begrijp dat je dit telefonisch hebt willen regelen en een e-mailadres gehad hebt? Welk e-mailadres is dit precies? 
Mocht de opzegging nog niet geregeld zijn, wil jij de gegevens van het abonnement van jouw moeder dan invullen in jouw profiel? Graag haar postcode en huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je een seintje als jij je profiel aangevuld hebt?
 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag.