Beantwoord

Nummerbehoud aangevraagd, maar nu een mail ontvangen met een totaal nieuw nummer

  • 10 December 2019
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

We hebben bij de aanvraag aangegeven dat we nummerbehoud willen, echter toch een mail gekregen met een nieuw nummer???

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 December 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Herja , dat gebeurt vaker bij diverse providers, totdat je oude vaste nummer overgezet is krijg je een tijdelijk ander nummer, zodat je toch kunt bellen en gebeld worden.

Op het moment dat je oude nummer definitief overgezet is vervalt het tijdelijke nummer weer.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi en welkom op het forum Herja! Je krijgt inderdaad een tijdelijk nummer wanneer je nummerbehoud aanvraagt. Heb je wel een bevestiging voor je aanvraag van nummerbehoud ontvangen en heb je deze bevestigd per SMS? Zo ja, dan is de aanvraag bij ons bekend en moet het goed komen. Als je zekerheid wilt kan ik ook controleren of ik de aanvraag voor nummerbehoud kan vinden, wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je gegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Sorry voor de late reactie, maar ging er vanuit dat het wel goed zou komen. Helaas is alleen het nieuwe nummer beschikbaar .

Graag zouden we weer overgezet willen worden naar ons oude nummer

 

?? Graag reactie…..

Reputatie 7
Badge +25

Excuses voor de late reactie @Herja! Ik heb gekeken en zie dat er inmiddels alsnog nummerbehoud is aangevraagd. Die order loopt op dit moment nog. Als ik het goed zie zal het nummer morgen opgeleverd moeten worden.