Beantwoord

Nummerbehoud bij nieuwe aanvraag

  • 26 November 2019
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste KPN, wij hebben een abonnement Hussel Thuis besteld met nummerbehoud voor ons nieuwe huis.

Nu hebben we gisteren een mailtje gehad van KPN met een nieuw telefoonnummer.

 

Is dit een tijdelijk telefoonnummer, ik kan hier in de mail van KPN niets over terugvinden? We hebben tijdelijk twee adressen en twee internet/ telecom aanbieders.

P.s. in de bevestigingmail van KPN staat: met nummerbehoud.

 

Groeten, 

 

Jakim

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 December 2019, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Jakim, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN. We zien bij sommige nieuwe bestellingen met nummerbehoud dat dit niet helemaal goed gaat. En het klinkt alsof dit bij jou ook zo is. Wat we zien is dat het nummerbehoud niet uitgevoerd wordt, en dat er gewoon een nieuw nummer wordt gegeven. Dat is gelukkig wel iets dat we vrij snel kunnen oplossen. Zodra het abonnement geleverd is kunnen we het oude nummer alsnog toevoegen. Vul je forumprofiel in met de gegevens waarop je het abonnement bij ons besteld hebt. Vermeld het te behouden nummer in het veld ‘persoonlijke opmerking’ en geef hier in het topic even aan als je dit gedaan hebt. Dan zorg ik ervoor dat we nummerbehoud gaan uitvoeren zodra je abonnement geactiveerd is. 

Bedankt. Ik heb zojuist mijn profiel geupdate. 

3 december is de levering gepland, we hebben ons oude nummer dan nog wel actief via Delta. 23 december wordt dit abonnement afgesloten. 

 

Groeten, 

 

Jakim

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank je. Voor de 23e hebben we dit zeker geregeld. Reageer op 3 december zodra het actief is dan even weer in dit topic, dan ga ik er direct mee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jakim! Ik zie dat de installatie gisteren voltooid is. Ik heb nu dan ook het nummerbehoud toegevoegd. Daarvan krijg je een bevestiging per e-mail. In die bevestiging staan wat dingen die verwarrend kunnen zijn. Ik stuur je dan ook zo een privébericht met meer uitleg.