Vraag

Nummerbehoud gaat mis; KPN en Ziggo wijzen naar elkaar

  • 27 June 2022
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb dit weekend de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN gemaakt, met de Weekenddeal met gratis Ipad. Op een of andere manier ging er iets mis bij de bestelling, het Vast Bellen (met nummerbehoud) a 2 euro pm was kennelijk niet aangevinkt. Ik wil graag mijn vaste nummer behouden , maar na een telefoontje met KPN gaf de medewerker aan dat ik bij Ziggo dit moet regelen. Ziggo zegt vervolgens via de chat dat KPN dit alsnog moet doen. maar volgens coin.nl/nummerbehoud zou dat laatste correct zijn. Wie moet het in dit geval nu echt regelen. Volgens Ziggo kan ik zelf niets doen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Marcelo1969, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zo mis gaat! Hoe staat het er nu voor? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ kan je het betreffende telefoonnummer plaatsen. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marcelo1969, ik zie dat je je profiel niet meer aangevuld hebt en hoop dat het inmiddels opgelost is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!