Vraag

Nummerbehoud ivm met overstap naar Solcon wordt door KPN afgewezen

  • 29 July 2021
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Helaas KPN, sinds 5 juli 2021 overgegaan naar Solcon (KPN). De rekening van KPN is tot 5 juli.

Ondanks vele telefoontjes naar KPN krijgt Solcon de mededeling na 35 x een porteringsverzoek, dat het nummer door een andere provider is opgevraagd.

De KPN medewerkers vertellen sinds 5 juli dat het nummer vrij is voor portering. Ondanks een officiele klacht en diverse beloftes is de portering nog steeds door KPN afgewezen.

Wie weet de oplossing?

Een bedrijf een maand niet bereikbaar maken siert de KPN niet. Ook de lange wachttijden zijn niet in overeenstemming met de service van KPN.

Sijtsma

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sijtsma! Welkom hier en bedankt voor je bericht. Je zou verwachten dat het na 35 pogingen goed gaat of dat er een lampje bij ons gaat branden. Zo te horen is dat niet het geval:thinking:.  Uit je bericht maak ik op dat het gaat om een zakelijk abonnement, klopt dit? Je stelt je vraag op ons particuliere Forum. We hebben ook een Zakelijk Forum. Als je abonnement Zakelijk was/is dan kun je door mijn collega's van de zakelijke markt geholpen worden. Als het toch gaat om een particuliere aansluiting, kijk ik graag met je mee. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Beste Lisa, zie wijzigingen. Is gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Sijtsma! Excuses voor de late reactie:confounded: . Ik zag dat het al in behandeling was bij een collega en heb even navraag gedaan wat de status is van het porteerverzoek. Helaas heb ik hier nog geen terugkoppeling over ontvangen. Gisteren heeft een collega proberen contact op te nemen, maar volgens mij hebben jullie elkaar gemist. 
Wachten jullie nog steeds op de overdracht van het nummer? Dan zal ik een andere weg bewandelen om schot in de zaak te krijgen. 

Hoor graag!