Beantwoord

Nummerbehoud niet genoteerd

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Heb vandaag gechat met kpn over mij nr.behoud stond nergens genoteerd  terwijl ik dit wel had aangevraag heb op  ik papier zij dus niet . Nu gaan ze wel voor 9 jan.mijn oude nr terug geven maar dan moet ik wel 2,50 betalen en dat krijg ik het pas terug als ik weer contact opneemt met de kpn daar ze dan me tijdelijk nr uit het contract halen.heb nu al weer spijt dat ik ben overgestap.

Het is jaar in jaar uit goed gegaan als ergens anders heen ging maar bij de grote k p n  dus niet.gr.T

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 January 2020, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dat is inderdaad hetzelfde als wat ik voor je kan doen. Echter, wees gerust, die €2,50 is maar heel kort. We voegen je oude nummer weer toe aan je abonnement. Zodra die actief is, meestal binnen een dag of twee, halen we vervolgens het andere nummer dat we je nieuw gaven er weer uit en komt ook die €2,50 gelijk weer te vervallen. Het is eventjes lastig, maar wel iets wat snel te herstellen is door ons. 

Je mag zelf weten of je dit dan via mij wilt regelen, of dat je telefonisch of via chat contact opneemt als het abonnement actief is. 

Bedank mij oude telefoon nr doet het weer,maar willen jullie mijn tijdelijk nr uit mijn abonnement halen zodat alles weer goed is b.v.dank. 

En nog een vraagje er zou een televisie onderweg zijn maar als ik dan kijk bij de postnl dan is hij daar nog niks binnen heb gisteren voor niks gewacht ze geven voor vandaag weer een tijd door maar ik ben bang dat er weer niks komt .gr T de Dijcker

Heb nog geen antwoord gekregen of jullie mij tijdelijk telefoon nr er uit gehaald is zodat  de 2,50 niet in rekening word gebrachte .

Gisteren antwoord gekregen alles is geregelde  bedank 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat je oude nummer weer werkt, Tine. Ik heb even gekeken en ik zie dat het verkeerde nummer er netjes op de 9e is uitgehaald. Dat betekent dat je in totaal een week twee nummers hebt gehad. Er wordt dan op je komende factuur een kwart van die €2,50 in rekening gebracht. De collega die het nummerbehoud heeft uitgevoerd heeft een creditering in het systeem gezet voor €2,50 om dat te compenseren. Dit wordt verwerkt op je factuur van 14 januari :)