Beantwoord

nummerbehoud vaste telefonie

  • 7 November 2019
  • 9 reacties
  • 1945 keer bekeken

ik sluit vanmiddag een abonnement af met nummerbehoud. Krijg ik een half uur later een mail met een nieuw telefoonnummer behorende bij uw nieuw abonnement. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Jiske_ 12 November 2019, 10:59

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo @MvBeijnen , vaak gebeurt het dat voor de vaste lijn een tijdelijk nummer wordt toegekend totdat het oude nummer geporteerd is van de vorige provider, zo zit je toch niet zonder telefoon.

Je zou je oude nummer wat nog overgezet moet worden door kunnen schakelen naar je tijdelijke nummer en ben je nooit onbereikbaar voor derden.

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @MvBeijnen welkom bij KPN :slight_smile:  Er komt inderdaad soms een tijdelijk nummer maar in je bevestiging zou wel nummerbehoud moeten staan. Ik wil graag even voor je nakijken of dit allemaal goed in de bestelling staat. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Graag bij opmerkingen het vaste telefoonnummer waar het omgaat. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Hallo Jiske,

 

Gedaan!!
 

mvg

Marc

 

*Admin; privégegevens verwijderd

Reputatie 5
Badge +7

Dat zou je wel denken @MvBeijnen, het is alleen niet op de officiële bevestiging te vinden en ik zie het ook niet in de bestelling staan. Gelukkig is dat nog geen reden voor paniek, ik heb hem er opnieuw ingezet nu wel met nummerbehoud. Daar krijg je zo een nieuwe bevestiging van, de monteur voor de 23ste blijft er dan ook gewoon staan. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Ik zie het nu in de bevestiging staan! Thnx

Ik krijg nu net wel een berichtje van XS4All dat de overstap is geannuleerd. Zou je dat nog even na willen kijken aub

Reputatie 5
Badge +7

Heb ik meteen voor je nagekeken, in de nieuwe order met nummerbehoud staat de overstapservice goed aangevraagd. Die annulering is van je oorspronkelijke order zonder nummerbehoud. Dat moet dus helemaal goed komen! :slight_smile:

 

In de bestelling zonder nummerbehoud had je ook al een monteur staan 23/12 van 15-17 die heb ik ook net in de nieuwe bestelling met nummerbehoud gezet. Ook hier krijg je weer een aparte bevestiging van! 

Hallo ik wil het telefoonnummer van mijn vader overnemen die is vorige week overleden

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jg79, welkom! Gecondoleerd met het verlies van je vader! Je kunt het beste even bellen met de KPN Nabestaandendesk via 0800 0201 555. Mijn collega's kunnen je verder helpen met alles. Sterkte!

Reageer